Ni råkar inte ha några e21 bromsköldar liggandes? Ska byta till e21 trummor bak när jag ändå håller på

AndreasH: Ja fixa fram en film å bilder på updateringarna.... vore trevligt.
Jo för CH gick det väl åxå bra....jag planade hans insug åxå..Nicke Nyman skrev:Kalas Abris! Gick de lika bra för CH?? Fick ju som ingen lägerrapport igår när jag ringde, mer än att ni va hos Bruno!
Adios!
Ett tips lämna in det för tiggning hos SMT, inte alls dyrt och du lär inte bli missnöjd!abris skrev:Ang. svetsnigen så blir det nog miggen som får stå till tjänst....jag har laddat med teflonledare och 1,2 mm alutråd...det verkar funka fint,
får bara se till att fogbereda ordentligt först.
Visst kan man göra det (blir förmodligen skitbra) men....nu råkar jag vara typen som tycker det är kul att göra så mycket som möjligt självpzn skrev:Ett tips lämna in det för tiggning hos SMT, inte alls dyrt och du lär inte bli missnöjd!abris skrev:Ang. svetsnigen så blir det nog miggen som får stå till tjänst....jag har laddat med teflonledare och 1,2 mm alutråd...det verkar funka fint,
får bara se till att fogbereda ordentligt först.
Hur blev det med insuget? Blev det bra?abris skrev:Visst kan man göra det (blir förmodligen skitbra) men....nu råkar jag vara typen som tycker det är kul att göra så mycket som möjligt självpzn skrev: Ett tips lämna in det för tiggning hos SMT, inte alls dyrt och du lär inte bli missnöjd!
både för att det är kul och för att man lär sig något![]()
Krisar det så uppsöker jag Polare Bruno på sävarsmedjan , han kan liksom det där med svetsning han åxå