när vi byggde toxic här på forumets 940 så kopplade han ms på org härvan men drog nya kablar till spridarna för å köra seqvensiellt men kan va en ide att kolla projekttråden hans kanske finns nå info där
micke999 skrev:när vi byggde toxic här på forumets 940 så kopplade han ms på org härvan men drog nya kablar till spridarna för å köra seqvensiellt men kan va en ide att kolla projekttråden hans kanske finns nå info där
Tack för tippset
hoppas på att min motor inte tagit flr mycket skada pga de lilla vatten den förbärnner
micke999 skrev:när vi byggde toxic här på forumets 940 så kopplade han ms på org härvan men drog nya kablar till spridarna för å köra seqvensiellt men kan va en ide att kolla projekttråden hans kanske finns nå info där
Tack för tippset
hoppas på att min motor inte tagit flr mycket skada pga de lilla vatten den förbärnner
Höll på med bilen igår kväll för att jag skall ju börja byta topp packning tills besiktning och kolla om de är de som gör att den drar vatten.
det roliga i de hela var ju att pinnbultarna till downpipen hade rostat fast som satan och de tog typ 2 timmar och få bort 2 stycken för de är ju trångt satan sitter ju nån AC grej i vägen hehe.
sen resulterade de i att man ligger sjuk hemma idag med snuva ont i halsen och feber.. så nu kan man surfa sunt och beställa lite mätare
mät upp mellan hålen och ring dom typ ..
eller så tar du med dig turbon till nån som har mekanisk verkstad i närheten , finns nog nån som kan tillverka en för lite öl å nå fikabröd
Tobias Lindqvist skrev:mät upp mellan hålen och ring dom typ ..
eller så tar du med dig turbon till nån som har mekanisk verkstad i närheten , finns nog nån som kan tillverka en för lite öl å nå fikabröd
hehe ja de vore ju nått skulle ju va bra och flensen så man kan börja knåpa på hur man skall bygga 3tums rören under bilen