Ajden skrev:synd att ni inte hade lyckats fått bort det, trodde det iom att det blev tyst i tråden.
Med någon polyretangrej i mellan tror jag inte funkar så bra pga värmen som är där.
Ungeför 20*5mm plattjärn borde fundera
Det er jeg som har bygd "demper" med PU i, og den står helt nede ved motorfestet på bilen vi bygde på. Det er 15-20 cm med stål-bolt fra turboen ned til PU'en.. varmen er en non-issue.
aah ookey, de låter bra att slippa de, finns inte så många som tar på sig sådant jobb här.
orkar du lägga ut en bild på hur du gjorde? bara för att få se?
på tal om ingenting så i övrigt är jag jävligt nöjd med ditt grenrör, fungerar klockrent på motorn med turbon ja kör med, tidig spool å rejält bra ork i maskinen =)
Jag har skickat iväg det grenröret som jag satte dit plattjärnet på.
Men det är bara att dra det ifrån toppflänsen ut till turboflänsen. borde till och med gå att göra med grenröret på platts ch med lite tur även turbon där, men det kan bli trångt.
Har fortsatt problemet dessverre. Følgende ting er prøvd:
- Lage til et solid stag i 5x20mm direkte mellom T3 flensen og de to skruehullene i toppen. Dette hjalp ikke, gjorde bare at vibrasjonen høres mye mer fordi det forplantet seg i hele motoren.
- Et solid stag mellom turbo eksoshus og topp. Hjalp ikke.
- Fjernet de solide stagene og laget en brakett opphengt i 4 stk Polyurethan. Det ble muligens marginalt bedre kontra et stivt stag, men vibrasjonene er fortsatt veldig store.
- Kammen er byttet fra VX3 til en kam fra Jens Gustavsson. Problemet endret seg ikke. Problemet er også uavhengig av om kammen er justert 3 grader frem eller tilbake.