Tjena.
Kul att se en till som bygger 242.
Ser rysligt kul ut ditt bygge men jag är lite nyfiken...
Du gör allt sådär sjukt seriöst men så köpte du ett 16T turboagg?
Vilken effekt siktar du på?
volvosmurfen skrev:Tjena.
Kul att se en till som bygger 242.
Ser rysligt kul ut ditt bygge men jag är lite nyfiken...
Du gör allt sådär sjukt seriöst men så köpte du ett 16T turboagg?
Vilken effekt siktar du på?
Jo rätt skoj att bygga, men man tapar suget i bland...
Ja det blev ett 16T , siktade bara på ca 280hk först men så tog jag å handla stakar nu då..
Ska ju som tänkt åka bana med bilen så nå herrejösses effekt ha jag inte tänkt satsa på men man vet ju aldrig hehe..
Sålt TD04-t16 turbon. Så där va alla olje/vatten rör som man dragit. WG fäste.. till igen nytta
Sålt M90 lådan med 707 tryckplatta , allt till drivlinan som jag bygt ( ugh )
Inhandlat en Tremec 3550 låda med Tryckplatta + 4-puckars ATC med sinterlamel +
urtramp. + lättat svänghjul mm så nu är det bara bygga om igen!!!
letar för övrigt efter en HX-35 Holset som jag ska handla och sen bygga om...
Ska bygga bromsvåg oxå, dra om nya kopparledningar till alla hjul..
Störe bromsar bak håller på räknas på, kommer nog använda mig av 4-kolvs oken som sitter fram på 240:in..
Satt ut fälgarna på försäljning, kommer nog vilja gå upp till 16" ( vill ha störe skivor fram)
Störe bromsar bak håller på räknas på, kommer nog använda mig av 4-kolvs oken som sitter fram på 240:in..
Satt ut fälgarna på försäljning, kommer nog vilja gå upp till 16" ( vill ha störe skivor fram)
Vill gärna inte sälja fälgarna men men...
Ja lite uppdate men inte va det mycke...
Ska försöka forska lite i vad mina Compomotive Split tog vägen jag hade på en 240 förut.. Va 10x16 bak och 8x16 till fram.. Fast de kanske e för stort?
"det är meningslöst att argumentera med idioter eftersom dom drar ner en till deras nivå och slår en med erfarenhet."
Vill gärna inte sälja fälgarna men men...
Ja lite uppdate men inte va det mycke...
Ska försöka forska lite i vad mina Compomotive Split tog vägen jag hade på en 240 förut.. Va 10x16 bak och 8x16 till fram.. Fast de kanske e för stort?
men bengan Leta fram dom så ska jag fundera, för det va väl alu och magnesium oxå?