Sida 2 av 2
Re: BMW E30 340
Postat: ons jan 25, 2012 2:22 pm
av Jimmen
Vad är meningen med att kapa upp hela bakänden på bilen om du ändå inte ska byta bakvagn?
Re: BMW E30 340
Postat: ons jan 25, 2012 6:07 pm
av Blomgren
Ser ingen mening att åka med en dålig bakände med originalaxel?
Re: BMW E30 340
Postat: tor jan 26, 2012 2:07 am
av mbma
fortsätter du med den förstärkningen hela vägen kommer du få en duktigt styv e30 iallafall, en sak som är säker:P men det ser fint ut skönt göra ordentligt när man väl är igång:) keep it up
Re: BMW E30 340
Postat: tor jan 26, 2012 10:55 am
av Jimmen
Jag bara frågar. Visste inte att det var något problem med bakänden på e30. Har inte sett någon annan som backhalfat för skojs skull.
Re: BMW E30 340
Postat: tor jan 26, 2012 11:44 pm
av Blomgren
Anledningen jag gjorde det var att plåten var rostig/dålig. ville inte lappa och kladda på alla balkar, golv m.m
skoj är det inte !
Re: BMW E30 340
Postat: ons feb 01, 2012 11:05 pm
av Blomgren

Blir nytt fäste till diffen när jag ändå är i farten

Re: BMW E30 340
Postat: tor feb 02, 2012 10:45 pm
av Blomgren
Re: BMW E30 340
Postat: sön feb 05, 2012 9:43 pm
av Blomgren
BMW E30 340
Postat: lör feb 11, 2012 12:57 am
av Blomgren

Plast har trillat in!

Re: BMW E30 340
Postat: sön feb 19, 2012 10:26 pm
av Blomgren
Re: BMW E30 M3 M60B40
Postat: mån mar 05, 2012 10:15 pm
av Blomgren
Märks kanske inte att det händer något, men de gör det!
Diffen ska hängas upp i buren
