Sida 2 av 2

Re: BMW E30 340

Postat: ons jan 25, 2012 2:22 pm
av Jimmen
Vad är meningen med att kapa upp hela bakänden på bilen om du ändå inte ska byta bakvagn?

Re: BMW E30 340

Postat: ons jan 25, 2012 6:07 pm
av Blomgren
Ser ingen mening att åka med en dålig bakände med originalaxel?

Re: BMW E30 340

Postat: tor jan 26, 2012 2:07 am
av mbma
fortsätter du med den förstärkningen hela vägen kommer du få en duktigt styv e30 iallafall, en sak som är säker:P men det ser fint ut skönt göra ordentligt när man väl är igång:) keep it up

Re: BMW E30 340

Postat: tor jan 26, 2012 10:55 am
av Jimmen
Jag bara frågar. Visste inte att det var något problem med bakänden på e30. Har inte sett någon annan som backhalfat för skojs skull.

Re: BMW E30 340

Postat: tor jan 26, 2012 11:44 pm
av Blomgren
Anledningen jag gjorde det var att plåten var rostig/dålig. ville inte lappa och kladda på alla balkar, golv m.m
skoj är det inte !

Re: BMW E30 340

Postat: ons feb 01, 2012 11:05 pm
av Blomgren
Bild
Blir nytt fäste till diffen när jag ändå är i farten :mrgreen:

Re: BMW E30 340

Postat: tor feb 02, 2012 10:45 pm
av Blomgren
Bild

Re: BMW E30 340

Postat: sön feb 05, 2012 9:43 pm
av Blomgren
Bild

BMW E30 340

Postat: lör feb 11, 2012 12:57 am
av Blomgren
Bild
Plast har trillat in! :)

Re: BMW E30 340

Postat: sön feb 19, 2012 10:26 pm
av Blomgren
Bild

Bild

Bild

mycket jobb för att få detta bra o snyggt sen :)

Re: BMW E30 M3 M60B40

Postat: mån mar 05, 2012 10:15 pm
av Blomgren
Märks kanske inte att det händer något, men de gör det! :)

Bild

Diffen ska hängas upp i buren
Bild