Är inte riktigt så enkelt, neråt så är rambenet och motorblocket + framvagns "bumerangen" ivägen , och bakåt blir också svårt då kompressorhuset är bra mycket större än avgashuset och kommer nog därför ta i grenröret om man ska ta den bakåt.. Har kikat på att jacka ur ramen och förstärka med rör som ansluter till buren, för att få bättre med plats runtom turbon.. då hade den gått att ta bakåt!
Men blir mycket jobb för att få till det bra känns det som :/
Så började kika på att sätta den ovanifrån igen och kom då på att jag glömt att ha vattenröret som sitter ovanför grenröret på plats när jag måttat tidigare... och visade sig att det är trångt som faan där uppe också om den ska få plats under huven
Termostathuset blir ivägen för kollektorn rätt mycket, Hur brukar man bygga om detta? hur har du gjort Björk? (såg att du kapat och svetsat om röret lite)
Det kommer bli grymt det lovar jag

Har ju 2 st s38:or nu, en org. 3.8L som jag håller på och bygger om till denna bil

.. Andra motorn är till salu för att finansiera nymotorn, blir den såld så vet man aldrig vad som hittar ner i den senare ;P