tvåtumfyra eller större på högkant mot fälgen nertill med hjulet upphissat en cm och bank med släggan så skräller det löst.. Du förstör knappast en stålfälg om du har en stor anläggningsyta mot fälgen med trä
"det är meningslöst att argumentera med idioter eftersom dom drar ner en till deras nivå och slår en med erfarenhet."
Schlorven skrev:Hehehe de e vell nån som har djävlats med dig och svetsat fast fälgen........................
haha jadu då fan e han bra på svetsa för man ser inga fogar nämmen får ta å fixa nån fet träbit å banka uta helvette å testa bryta me ett spätt, har som inge andra val för gasolen va schlutt
Min hemsida klicka bilden!
I'm a streetracer cuz' there's more rubber up my street then on my vehicle!
lätta på bultarna ett par varv sen gör du en stopsladd in i en trotoar kant släper dom inte då så kanse du har så tur att du rullar och får köra den på skroten
Råkade ut för samma sak på polarns golf. Helt sannslöst vad dom satt fast ! Vi var nära att ta till svetsen och börja värma.. när vi hittade en stor avdragare. Sen gick det rätt så lätt.
har bara ena kvar nu, har försökt allt utom jens förslag, å de verkar inte de smartaste, ja,.. å ja har inte försökt me en sån dära avdragare för ja får inte tag på någon..
aja, de e iaf löst nu, tog ett bågfilsblad å karvade runt centrum å spruta på fler litrar med 5-56 sen några rediga slag runt centrum me släggan på en planka sammtidigt som man sparkade.
om du inte hadde fått bort dom kunde du tagit en stor glid hammare. som dom har på lastbils värkstäder. det som inte släpper när man använt en sånn släpper inte
Hallagårds Mek, mekanisk verkstad, försäljning av begagnade turbo, renovering av insprutningspumpar
runevaden skrev:om du inte hadde fått bort dom kunde du tagit en stor glid hammare. som dom har på lastbils värkstäder. det som inte släpper när man använt en sånn släpper inte
Det är rätt ofta det inte hjälper med en sån glidhammare på lastbilshjul...så då får man ta till värre medel