Eftersom det är omständigt att lägga in bilder kontra fb och instagram så avstår jag helst och då blir ens projekt tråd lidande.
Tråkigt med då jag har varit medlem sedan 2007

Tror att VI får göra oss omaket om VI vill ha STS fungerade. Det är ju VI som är STSogge skrev:Känner som mattias att tidsbristen är största problemet både att ge feedback och uppdatera.
Eftersom det är omständigt att lägga in bilder kontra fb och instagram så avstår jag helst och då blir ens projekt tråd lidande.
Tråkigt med då jag har varit medlem sedan 2007
* * * NXJ * * * skrev:Googlade på tryck på t-shirt och tex VistaPrint gör ju detta och då kan vi som vill beställa själva så behöver ingen ligga på ett lager och ligga ute med pengar.
Finns STS logotype/bild i rätt upplösning/storlek/mm som tex VistaPrint kräver och som vi alla kan få tillgång till?
Problemet med förening eller liknande är att nån måste göra jobbet! Redan nu är det ju nån som gör jobbet med hemsidan och gör detta på sin fritid och utan ersättning. Med förening skulle man kunna få intäkter som täcker kostnaderna/tiden.
Skulle man kunna ha LITE reklam på sidan och få intäkter på så sätt. Sidan är ju välbesökt (328 besök och 17 svar i denna tråd på ca 4 tim)
EDIT: Som jag förstår det finns det människor som lever på att blogga.... konstigt! Har deras bloggar fler besökare än STS???
NXJ
Steve skrev:Ni som tycker att det är jobbigt att lägga in bilder kan maila dom till mig på steve SNABELA savarturbo.se, eller ännu enklare skicka dom till mig på FB (Steve Örnberg) så lägger jag in i era trådar. Så den ursäkten duger inte!
http://forumbilder.se/ är väl också ganska simpeltSteve skrev:Ni som tycker att det är jobbigt att lägga in bilder kan maila dom till mig på steve SNABELA savarturbo.se, eller ännu enklare skicka dom till mig på FB (Steve Örnberg) så lägger jag in i era trådar. Så den ursäkten duger inte!