Lite problem med insprutet.
Har små spikar emellan 3500 och 4000 varv märker hakar den upp sig lite.
Är det inte så att sprutet reglerar bränsle efter lambdan efter 3000 varv? Har för mig att jag har läst något sådant förut.
Kanske är lambdasonden som är dålig?
Motorlampan är tänd och vägrar slockna vad jag än testar och jag har testat allt jag kan.
Originalboxar och originalspridare
testat två olika LMM (samma nummer)
Kollat alla kontakter på motorn och vid fjäderbenstornen och hittade lite frågetecken, se bilder under.
Kollat skarvarna vid lambda och LMM.
Ibland är lampan släckt när man startar bilen på tomgång, men när man gasar upp den lite så tänds den.
Hittade en kontakt undanstoppad bakom fjädertornsstaget förarsidan som jag inte vet vart jag ska sätta.
Vad kan det vara?
Edit:
Justja, felkodsdosan funkar inte. Den blinkar bara skitsnabbt när man försöker läsa ut felkoder, och jag vet att den fungerar. Använde den flera gånger när jag precis köpt bilen.
Riktigt vad det betyder vet varken jag eller google, så om någon av er har några spekulationer så är ni välkomna att dela med er
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)