sportdämpare och fjädrar från GEmotorsport bak:

skillnad mellan org och sänkfjädrar bak:

på plats bak:

Innan fram, var tänkt att sportdämparna från GEmotorsport som satt på cabben skulle på även fram på denna men det satt redan hårda och fina (och betydligt grövre) dämpare fram så dem fick helt enkelt sitta kvar och endast fjädrarna byttes:

Skillnad på fjädrarna fram:

Efter(tyvärr mobilbild):

Och gick och hämta en skärm och hängde dit bara för att se, blir nog bra om man får på några större fälgar som fyller ut, mätte innan och då var mitten på tröskelkanten 26cm från backen och nu är den 22cm från backen så det sänktes 4cm, precis som utlovat av GEmotorsport dock saknas det ju några kilo nu + att den lär väl sjunka lite till efter man kört ett tag då jag precis släppt ner den på hjulen där.

Det som ska göras nu är att rycka ur motorn, fixxa oljeläckagen (tror det är packboxen på veven bak och oljereturen från turbon) och medans den är ute så passar jag på att byta servon och det då den läker + glappar och sen ska motorn tillbaka + att gröna spridare ska dit så man kan fläska på lite laddtryck (ligger och väntar på montering), fronten ska riktas in då inte en springa stämde och sen ska den lackas och efter mappas, ska försöka ha den klar slutet på v.33 är det tänkt men får se om det går då jag snart har skrivning om några dagar så måste ägna lite tid åt att läsa och så också men det är bara att ligga i! ska börja riva ner imorgon för att förhoppningsvis lyfta ur motorn på torsdag.