Golf Mk1 GTI 1.8 16v Turbo - 436whp - Nya bilder
det måste vara den skickligaste lackeraren i landet
nästan inga spår av bas färg på maskeringen
eller har ni bara klarlackat om den
nästan inga spår av bas färg på maskeringen

eller har ni bara klarlackat om den

boost junkie
http://www.garaget.org/?car=312617
http://www.garaget.org/?car=312617
undrar hur du gjorde med lyftarna när du byggde om till mekaniska
har du lachcaps nu eller helt egen kostruktion
har du lachcaps nu eller helt egen kostruktion

boost junkie
http://www.garaget.org/?car=312617
http://www.garaget.org/?car=312617
- vejne
- Ganska mycket laddtryck
- Inlägg: 79
- Blev medlem: fre okt 17, 2008 5:55 pm
- Ort: Sundsvall/ Ortsjön
Nu har motorn åkt tillbaka.
Har monterat dit det mesta delarna.
Det blir helt nytt bränsle system med rostfria rör och nya bränslepumpar.
Har bockat lite rör men återstår en heldel under bilen.
Sen måste jag köpa på mig massa kopplingar.
Hoppas kunna prov starta snart igen
Lite bilder



4 walbro ska väll räcka ett tag?







Har monterat dit det mesta delarna.
Det blir helt nytt bränsle system med rostfria rör och nya bränslepumpar.
Har bockat lite rör men återstår en heldel under bilen.
Sen måste jag köpa på mig massa kopplingar.
Hoppas kunna prov starta snart igen

Lite bilder



4 walbro ska väll räcka ett tag?








Golf 1 GTI Turbo
4 pumpar bör räcka
.
Du kommer väl på bugrun och kör några repor?
Finns 2 riktigt snabba golfar från falun som brukar härja på
bugrun strippen.
En golf mk1 med 400+hk och en vr6tt med 630hk.
Ska eventuellt själv prova strippen med min kompressor vr6a.
Grymt bygge du har


Du kommer väl på bugrun och kör några repor?
Finns 2 riktigt snabba golfar från falun som brukar härja på
bugrun strippen.
En golf mk1 med 400+hk och en vr6tt med 630hk.
Ska eventuellt själv prova strippen med min kompressor vr6a.
Grymt bygge du har

2.9L vr6. rotrex c30-94 blåsandes 1,4bar.