lika inspirerande som vanligt att läsa din tråd. Du verkar göra det mesta rätt första gången

Kör hårt...
Tack, jag hoppas du har rätt men än får vi inte vetaMattias Jonsson skrev:Tja
lika inspirerande som vanligt att läsa din tråd. Du verkar göra det mesta rätt första gången![]()
Kör hårt...
Det tycker vi om att höraFredde Holmgren skrev:Fränt bygge!
Den är lite högre bak än fram som den står nu, sänka mer är tyvärr inget alternativ då allt för mycket blir lidande typ slaglängd, RC, vinkel på drivaxlar etc. Ska ju gå hålla sulan på alla möjliga och omöjliga ställenKadett4wd skrev:är höjden på trösklarna lika från golvet fram och bak?
om det är så,, skär upp skärmkanten fram lite mera så du får samma avstånd fram som bak.
då kan du sänka den fränt
Angående KKK K24 från Volvo så sägs det vara max 1,2 bar som gäller innan den pajjar. Är det kanske i bil under längre stunders gasande då kanske? Jag har laddade 1,6 bar förra säsongen och 1,9 bar denna säsongen med en K24:a på min motorcykel, och den är fortfarande frisk. Men med en hoj med turbo gasar man inte fullt så länge, så det är kanske skillnad?knotan skrev:16-19t ärnog billigaste/vettigaste alternativet, blir ju brett å fint register om du inte ska ha mer effekt så blir det ju lagom...
kkk24 kan nog med funka men det sägs att lagrena i dem är underdimensionerade ?? kanske funkar ändå