Jo det är därför jag inte mappar skälvElias_ skrev:håller med ersviken, bättre och erkänna för sig själv att man inte klarar av det och lämna iväg det isåfall![]()
Fix och mappning av sprut kostar en slant men är inte i närheten av vad det kostar att renovera en motor till![]()
jag menar inte detta som ner klankning för man kan inte vara bra på allt och dom som är det har också trälat med strul i början!
så keep up the good work

sen är det sant som ni säger jag skyller inte på MSet överhuvudtaget men jag börjar bli trött på att den klickar och har sig.. och det är ett kännsligt system det är det.. jag tänker sätta mig in i det i lungn och ro nångång framåt i tiden men som de känns nu så har jag ingen lust och få et till ras pga okunskaper via MSet..
då känns det tryggare och köpa en vems där jag vet att jag kan få hjälp närsom och att det blr riktigt bra dessutom

men jag står endå inte och gråter jag har lärt mig nått längst resans gång

dock tycker jag att de lilla shimmer till spån som är i oljan är för lite för att va nått lagerras, iaf om man gjämför med när jag varvade sönder min ninja motor jag hade när ja va 18

det läg ju mest illa från toppen..