Sida 13 av 14
Postat: tor jan 08, 2009 8:40 pm
av sikko
Jo men dörrlisterna är veck så det blir nog mycket svart då antar jag men det är ett alternativ endå

,
Nu är iaf 535an startad återstår kardan pul kylare och lite småpill vart riktigt bra tycket jag äkta sleeper... Film kommer när den är mappad..
Postat: tor jan 08, 2009 9:42 pm
av palten
Har du Ikeapallen kvar

Postat: tor jan 08, 2009 10:09 pm
av Tjernell
haha.
Blev syggt med nya bakramen !
Postat: fre jan 09, 2009 7:26 am
av sikko
Ikeapallen är kvar det lär väl bli den till ppf så ärtan har nåt riktigt att sitta på hehe...
Jag vart själv förvånad över hur bra det vart tjernell,,,

Postat: sön jan 25, 2009 10:35 am
av j björk
Vad händer nu då?
Sälja motorn?
Vadå samla frimärken

Postat: lör mar 14, 2009 9:46 am
av Ågren
Ojojoj, blir ju riktigt stiligt de här!
Älskar när allt bara spårar ur i ren skapelse
Kommer bli lite svårslagen i sommar, när det kommmer hugga lite bättre

Postat: tor apr 09, 2009 8:21 pm
av sikko
Postat: tor apr 09, 2009 9:28 pm
av fun bemmer
fan vad nice. vad små bakhjul

Postat: tor apr 09, 2009 10:13 pm
av Christian L
Hehe blir ju sjuk den bilen

Postat: fre apr 10, 2009 5:35 am
av sikko
fun bemmer skrev:fan vad nice. vad små bakhjul

Ja större fins faktist inte 33x15x17 slitytan är 18"

Postat: fre apr 10, 2009 9:07 am
av j björk
Ha ha, tyckte det verkade lurt med frimärkssamling
Hur blir vinkeln på kanalerna i insuget mot toppen?
Tycker insuget ser lite lågt ut, men det kanske blir rätt?
Postat: fre apr 10, 2009 10:08 am
av E34 RRT
men varför slopa 6an och säta i en äclig stötstångs V8

Postat: fre apr 10, 2009 11:44 am
av Christian L
E34 RRT skrev:men varför slopa 6an och säta i en äclig stötstångs V8

Han vill väll åka fort med vettig ekonomi, å vem vill inte det?
Postat: fre apr 10, 2009 12:03 pm
av sikko
hehe trodde du att jag tänkt sadla om

det blir lite vinkel på övre annars blir det bra tror jag kanske inte spelar nån roll vid 1.5bar.
Anledningen till bytet är väl begränsningar med lådan (pg) lär flytta ner registret antingen va det m5 med turbo och kompressor men kändes lite lättare åka äcklig v8

Det är både ekonomiskt och det finns miljoners med delar att köpa nytt o begagnat

..
Postat: fre apr 10, 2009 12:36 pm
av E34 RRT
sikko skrev:hehe trodde du att jag tänkt sadla om

det blir lite vinkel på övre annars blir det bra tror jag kanske inte spelar nån roll vid 1.5bar.
Anledningen till bytet är väl begränsningar med lådan (pg) lär flytta ner registret antingen va det m5 med turbo och kompressor men kändes lite lättare åka äcklig v8

Det är både ekonomiskt och det finns miljoners med delar att köpa nytt o begagnat

..
jaa då förstår jag men bygg på nu så det blir färdigt!
