så ja. Nu har jag kört den första svängen..
lite knas i början då den tog enorma mängder tjuvluft, vilker resulterade i att den gick varmt.
(Fattar inte att jag kunnat missa ett sånt hål

)
aja, när det var fixat gick den kanon med jätte fin tomgång och inga värmeproblem, ligger på 80 grader nu hela tiden.
tyvärr började forgasaren flöda över efter en stund. så det ska jag kolla på här näst..
vi hade WG:arna helt öppna så de mesta avgaserna gick ut där. och jag puttrade mest fram, så det är nog ingen risk att jag övervarvat nått inte.
men det är ju inte speciellet racingt med en converter som stallar 800 och en flödande fugge
men jag är nojd iaf.
Nu till det tråkiga. det kommer olja ur aggen...
funderar på om det kan vara oljereturerna som är kassa
fallhöjden är runt 25cm totalt, men returerna är ganska långa och på mitten är det inte mkt fall alls.... 18mm invändigt.
sitter restriktor i agget in på typ 2-3mm så det borde inte vara nått problem..
Eller är det så att aggen helt enkelt är slut??
borde gå att lösa med en vacuum pump om det är returerna som suger
