Rydberg - Amazon -66 B20 2.1l Weber
- Roger Persson
- Forumsberoende
- Kontakt:

Nu är veven fast dragen iallaf, kom inte längre idag för detta problem dök upp;

Det ska vell knappast vara så? Jag tror lagrerna är till orginal stakarna, jag kör ju med m-stakar, tänkte om dom är bredare?
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
- Roger Berglund
- Sävar Turbo Racing
- Kontakt:
tror det står nånting i min tråd om det dära?..
[Roger Berglund , 0705191509]
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!
För Proffs & Kvalitetsmedvetna
http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja
Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor
Volvo 244 - 75 , B230 Turbo
502hk , 566 nm vid 2.0bar @ E85
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!
För Proffs & Kvalitetsmedvetna
http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja
Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor
Volvo 244 - 75 , B230 Turbo
502hk , 566 nm vid 2.0bar @ E85
okej, passar dom 6 bultade i dom 8 bultade då? Lr kan man köra på detta?DruTTeN skrev:Står ju ingenstans att man kan köpa lager till just m stakar. Ända skillnaden är väl om det är 6 eller 8 bult där 6 bult har breda lager o 8 bult lite smalare.
Blir skyldig mina polare en del(MKT) om jag inte får bottendelen klar tills nyår slaget

har ju tyvärr inte d, men d går inte o köra med dessa lr?DruTTeN skrev:Kan ju vara så att dina stakar är gamla 6 bult som är brotschade till 24mm kolvbult o på så vis så har du 6 bult stakar = bredare lager. bara o pröve om du har några såna lager ligger.
Anledningen att jag inte tar d över msn är att jag evt flera som ahr detta problem jsut nu

Tackar för d, ska testa d imorronDruTTeN skrev:Har för mig att jag plocka ihop en maskin som oxå va så att lagret inte täckte hela lager banan på vevstaken. Men enklaste sättet igentligen är ju att du sätter i en kolv o provar om de går runt.. går det runt lätt o fint är det ju inga problem.

Man ser ju på bilden att bredden passar in bra med stakens, iallaf vad jag tkrDruTTeN skrev:hehe jo men säger som du skulle gärna vilja höra lite andras åsikter om det här.
När jag sitter o tänker på det var inte "klacken" på lagrena lite bredare på 6 bultens så den inte passar i 8 bult staken? om så är fallet är ju saken klar.

- Roger Persson
- Forumsberoende
- Kontakt:
Det är inte lätt när det är svårt... : )
Du kan ju mäta med skutmått i stora "hålet" i staken..
är det jämt mått i mm är det en M stake alternativt om
du inte har M ingjutet på överfaller en b21 stake..
B20 b staken är något olik i formen.. Här har du en bild på hur dom ser ut:
M stake från B21:

B20B stake B21 stake och B21 m stake..

(Alla har för mej pallat turbobruk och upp till 1 bar i ladd på 2.1-2.15L b20 och varv max 7000.. Beg org bult)
Du kan ju mäta med skutmått i stora "hålet" i staken..
är det jämt mått i mm är det en M stake alternativt om
du inte har M ingjutet på överfaller en b21 stake..
B20 b staken är något olik i formen.. Här har du en bild på hur dom ser ut:
M stake från B21:
B20B stake B21 stake och B21 m stake..
(Alla har för mej pallat turbobruk och upp till 1 bar i ladd på 2.1-2.15L b20 och varv max 7000.. Beg org bult)
- Roger Persson
- Forumsberoende
- Kontakt: