till slut kom kylaren och jag han efter mycke om och men reggbesikta bilen så nu har jag svenska reggnr
fick igång bilen kl 3 på natten och jag skulle besikta kl 9 på morgonen så de blev en snabb provkörning runt byn och kunde bara konstatera att bilen ändligen gick med cheva 6,2 liters diesel v8 och th 700 låda
motorn läkte tyvär vatten som ett såll och jag var tvungen ta flakväxlaren till bilprovningen , de visade sig att den nya vattenpumpen var paj och läkte genom skvallerhålet
bytte vatten pump igår och skulle montera elfläkten och svetsa ett fäste för den och då hoppade en loppa från svetsen på en kylarcell och brände hål i den så nu läker i stället kylaren men gamla vattenpumpen är dock tät så nya grejer är kanske inte så bra alltid
tycker de är jäkla konstigt att inte kylaren höll ens för en loppa men de är väl så med kina kylare så nu måste jag väl köpa en till å vänta ett halvår på den också typ
köpte även nå nya boss 338 crom 20 tummare som jag trodde skulle bli skitsnyggt på bilen men när dom väl var monterade så blev jag besviken som fasiken
beställde nya coys c5 crom i stället och sålde dom andra fälgarna och nu äntligen blev de bättre men jag måste sänka bilen 5 cm runt om
var igår ut och provkörde den igen trots läkande kylare och de gick väl hyfsat , har en del provisoriska saker att åtgärda som elen och så måste jag köpa en bra elfläkt med termostatstyrning och skaffa en ny tempgivare till för den som är flyttad över nå på motorn från cadillacen verkan inte stämma då jag tror motorn går varmare än vad mätaren visar
inredningen är ju gode sönderbränd så den och golvet ska bytas nu hära framöver när tid och ork finns
skruvade ju gärnet i typ 3 dagar å sov knappt nå för att få den att gå innan besikningen och de har satt sina spår
nyrenoverad 6,2a som jag köpt
nya motorfästen
i denna ställning hänger jag alltid upp motorerna i när man ska bygga fästen mm och den är guld värd
brukar svetsa fast en stålbit i remskivan och ramen så man alltid har motorn centrerad
vanen fick donera lådan i väntan på att jag renoverat en ny till den så får den tillbaka en å blir inte utan
motorn med nya remdrivna vakumpumpen till bromsservon
boss 338 fälgarna som jag inte gillade de minsta
nya kylaren med motoroljekylare och automatlåde kylare
första provkörning på byn 6 timmar till besiktningen
nybesiktad och på väg hem igen

man ser varför vingarna komme till i samband med att usa försökte bestiga månen under samma tid som bilen tillverkades
nya coys c5 crom 20"
satt lika fint som en fläskläpp

dock ska den sänkas 5 cm runt om
testade att rengöra dörrsidorna med nå specialmedel å de blev ju lite bättre
vattenpumpsbyta på midsommar som resulterade i trasig kylare
