Tack o tack..
Jo det gick tillslut. Bromsade med automat låda så effekt siffran är inte att lita på enligt ärtan.
Jag har provat bilen med grund laddtrycket på 0.8bar och den går mycket värre än m5 motorn nånsin gick

. sen fins det en till ladd kurva som ligger på 1.5bar som inte är färdig justerad den ska ställas in på bana,
Spridarna låg på 78 procent vid 1.5 bar citat ärtan Ja det är över 1000hk iaf så det kan man ju börja med
Ny axel är inhandlad ford 9" med mark williams gundrilled 40 spines axlar med lättad stålspole. Nu väntas det bara på lager till spolen som mark williams verkar ha nå eget. Är det nogon som har eller nå tipps så mottages det vänligen.
Morot
Corvette toppar ls1 Med standard ventiler compcams ventilfjädrar.
Egenbyggd plenum med fullflödes trattar.
1680 spridare
Vag spolar
Lq9 5.3 block upborrad till 3,905" runt 5.7 liter
Ross racing kolvar
Eagel stakar 6"
Balancerad orginal vev corvette
Switzer S500 80mm turbo 60mm wg
COMP Cams Xtreme XE-R Camshafts dur in273 ex279 lift 0.588 in lob114
Crome molly stötstänger
Arp topp block mm mm
Elvattenpump
ministart mm
