jag sägwer bara att ni som inte var där missade något
jag å peter hade lyckats missupffatta på nått vis så vi va plats strax innan lunch i fredags
aja, slängde av topparna och rullade ner till dangyldmark å lyckades brännna liv i hans ny s38 som hade fått knasiga inställningar i linket.
tebax till växjö å tog in på stadshotellet och käkade lite i baren å tog några öl innan det va dags att sova.
flödningarna i bänken var avklarade runt klockan 11 och först ut va yarmos topp som var skickad i föväg med post.
jag å peter va dock tvugna att dra oss iväg vid runt 3 tiden idag så vi han inte se alla bromsningar,
arrangörerna tog beslutet att vi skulle avvakta med uppdateringar tills alla var klara så vill inte säga än hur det såg ut.
enda jag kan säga att jag iallafall (helt väntat) tog jumbopriset i flödesbänken och inte kunde få ut riktigt full effekt tack vare något för klena ventilfjädrar, eller rättare sagt lite för dåligt inspänningsmått
men jag är trots detta HELT nöjd med dagen , skulle kunna vara som så att jag är mest nöjd av alla hitills med tanke på hur bra den funkade trots min knappa erfarenhet (både av portning men framförallt att jag aldrig rört en b20 topp tidigare)
kanske hinner lägg upp lite filmsnuttar och bilder under kvällen, måste fixxa lite käk och ta en bira först. har blivit nästan 100 mil köra runt i södra sverige på 2 dagar