Jag o min sambo började rusta upp ladan 2010 innan garagebygget,största andledningen va för att min mormor gick bort och jag hade alla mina gymsaker på ovanvåningen i mormors hus,o då vi skulle hyra ut huset behövdes det nån stans o göra av sakerna.Och i ladan som hör till mormors hus har jag o brorsan o farsan mycket bildelar som måste därifrån i framtiden också,så det blev 4 olika saker som ska in i min lada,gymmet,bildelar,veden och lite gott o blandat,det är inte helt klart än men på god väg.Stolpade upp 4 väggar och la bjälkar till ett golv,så det är 2 våningar i ladan nu,mycket av ovanvåningen räknar jag fylls med bildelar som ska upp från mormors lada så småningom.

Här är golvet till gymmet,skruvade upp spånskivor som väggar och tak

Här börjar jag måla gymmet.

Vi fick tag på begagnade golvspånskivor billigt,90 st spånskivor för 1900 kr,men dom va lite ojämna,man får väl det man betalar för,så det fick bli klickgolv från xl bygg i gymmet

Här är mitt gym nu

Som taklister kapade jag bara 1 tums ribbor ur 1 tum 4 brädor.Men jag kostade på mej golvlist från xl bygg

Trapp upp till ovanvåningen lyckades jag bygga.

Som ni ser är det inte helt klart,jag tröttnade på att snickra och började bygga rc bil ist,tycker inte det är skoj att snickra och så är jag inte så bra på det heller

Hyllor är bra att ha

Sen gjorde jag en hylla att lägga bakaxlar i,till höger syns den.

Ena väggen orkade jag måla klart,3 ytterväggar återstår.

Faktiskt är jag lite stolt över att vi lyckades fixa till ladan någotsånär,jag är ju som sagt inte nån snickare.Första byggprojektet jag gjort.
Vi får väl se om det blir nåt gjort på ladan till sommaren eller om det bara blir rallycross?