185 cfm direkt ur låda det var inte dålig det inte

Super flow kunde man köpa förr utan portning ,, m.a.o råa om du förstår mig rätt..
Jag har fuskat runt lite på Amerikanska leverantörers hemsidor på kvällarna när jag har lite att göra...
Hmm sånt som internet butiker fanns ju inte då vi höll på

eller det kanske fanns men vi visste inte om det
Det med dessa butiker är den bättre formen av pornografi

Vi byggde inte direkt för Gata ,, vi tillhörde gänget runt Lollo (som äger VW custom Speedparts)
Fortfarande lite kontakt med honom då och då ,, tyvärr mer sporadiskt nu för tiden.
Vi var först (tror jag) med typ 4 byggnation i Sverige ,, vi köpte motorer från 411 och 412 på skroten när dessa börja dyka upp där,, bilarna var några attans rostburkar.
Har för mig att insprutaren 411 E hade Smitt svänghjul och det var det enda som höll när man ville lätta.
Hade väl en 3-4 motorer stående i reserv..
Men faktiskt den vi byggde på från början höll väldigt bra så reservmotorerna gick tillbaka till skroten, spara bara på toppar och vevaxlar.
Detta finns inte i min ägo längre ,, undrar var den motorn tog vägen?
Vi vann faktist ett pris på Vallåkra träffen med vår bil (Buggy) ,, något om bästa lack på kit car.
Ähh vi får sluta nu,, för jag börjar blir sugen på att bygga något själv i VW väg,, och det går ju inte för jag har redan 2 andra projekt som måste tas om hand.