Jag har försökt undvika att meka och började därför föra lista på vad som är kvar att göra så jag vet vad det är jag undviker att göra. Listan blev längre och längre men ingenting blev någonsin avbockat så jag slängde den. Jag har tillochmed städat för att slippa meka. I garaget såklart, inte hemma. Vem tror du att jag är?
Min största styrka är bitterheten och det kommer man inte långt på. Det låter heller inte så bra i ett CV. Inte heller att du är dum i huvudet som folk med positiv inställning.
Jag pratade (läs:mailade) med Patrik på AN88.se och försökte tjata till mig rabatt, jag behöver ju knappast förklara det oändliga reklamvärdet jag bär på. Han förklarade trevligt, med ett exceptionellt bemötande att jag är en loser. Jag förstod inte den biten. Jag är ju hysteriskt rolig.
Men jag fick lite rabatt ändå. Han kanske tyckte synd om mig eller kände att han helt enkelt har tillräckligt med pengar just nu.
Det börjar ramla in lite delar och när jag får (i utbyte mot elektroniska kontanter) spridarna så har jag allt för att färdigställa bilen i den form den skall vara minst fram tills den rasar, sen om jag kommer ut ur garaget eller hela vägen till brevlådan får framtiden utvisa.
Jag ber om ursäkt för de fruktansvärt dåliga mobilbilderna. Men jag har inte letat fram laddaren till den riktiga kameran på snart två år, så varför börja nu?

Kämpat för att få in gap-och-skrikröret in i det andra röret. Medan Persson kör sitt gap-och-skrikrör rakt upp genom huven.

Jag hoppas det knuffar gaserna åt någorlunda rätt håll. Skitsamma. Mottryck är bra. Job well done!

Jag byggde en ny spolarburk. Och med byggde menar jag att jag tog en oljeflaska jag målade svart. Job well done!

Hålsåg under ett kraftigt epilepsianfall gav en perforerad plastgrej längst fram på bilen. Mätningen begränsades till ögonmått och det struntade jag bevisligen i helt.

Turbon fick en mössa lagom till våren.

Fult rör eller inte. Det är frågan.
Ha det bra. Eller inte.
Gör vad fan du vill.
Lämna en kommentar på hur dålig jag är så ska jag låta min antipati och mitt ego slåss om plats.