Ska bli kul att se den färdig.
Lycka till på lördag

Daniel Ireståhl skrev:Bra jobbat, bara gratulera!
Ett par frågor...
Vad hade han tänkt för intyg av svetsningen av lådan?
Vad är det för material spec han efterfrågade? Bärarmar, bur etc.?
Kan vara bra att veta vid en framtida besiktning för en själv.
Tack så mycket... inte jag som byggt motorn, men tror det är orginal generatorn.. eller?? kan kolla upp det annars.. har inte ens funderat på det... Mvh Strömbergb20_turbopower skrev:Sjukt fint blir det! tänkte höra vart generatorn kmr i från ? mvh
Precis....joel skrev:Å här händer inget som vanligt
Norling skrev:Har också mina coilovers rakt upp vilket jag sett många som kör med, hur hårda är dom på det? vore ju sjukt jobbigt om man blir tvungen att ändra det. Ska du regga som ombyggt eller amnatörbyggt fordon?
Ja jag kan bara hålla med,snyggt bygge.Du fundera på spärren till vaggan Björn?jag gjorde på ett liknande sätt som i verktygsboden,om du ser i min tråd "nya 2150 bygget" på sida 2 så ser du lite hur jag gjort,det funkar men det finns säkert bättre sätt,skulle va nåt fjäderbelastat så man enkelt kunde ändra vaggan själv,lite svårt med min konstruktion.Hoppas du får nån bra ideBjorn C skrev:snyggt bygge må jag säga , jag har följt de lite anonymt här vid sidan av![]()
jag tänkte höra ifall du råkar ha nån närmare bild på karossvaggan och hur spärr anårdningen är gjord när man vickar karossen
jag byggde en liknande vagga för 2 veckor sen man nu finns de inga spärrar och karossen kan fara lite som den vill så jag skulle vilja se nån bra lösning på de så jag kanske kan sno den![]()
mvh