Jo brinkarna finns ju, men en stor klubb är inte riktigt vad jag menade. Mer intresserad av att starta team med ett antal grabbar med samma intresse för att ha lite roligare på lek evenemangen.
Japp det var för att få luft i däcket jag menade. Skönt att slippa smällandet som blir med startgas.
Tack för kompressor tips
Mvh Andreas Sköld, Painlake Racing fd PBM Racing.
Borrning och honing med stressplatta, ventiljobb, riktning/hening av vevstakar m.m. Dragracing/cruisingbil: Valiant-66: 340, 727, 8 3/4"
2008: ET 13.19@167 60F 1.97 Strängnäs
2010: ET 12.71@174 60F 1.81 Emmaboda Driftingbil: E36 med MS:http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... &start=195
hur funkar det hålbarhetsmässigt med de ombyggda länkarmarna i fram?
tänker mest på om det är gjutna eller smidda länkarmar skulle själv behöva korta av mina lite och är lite orolig om hålbarhet
om dom är smidda så ska det väl inte vara några problem va?
Jag hade kapat dom längst in, det är minst brytkraft där, sen borra ett lagom hål i båda bitarna, 10-12mm eller något, och sätta i ett styrstift, därefter svetsa ihop det ordentligt.
Annars är det ju lättare att bygga om till uniballs med gänga invändigt