Men om du nu vore så idiotisk, medioker och iögonfallande positiv att nu skulle försöka köra med eländet, tycker jag iaf att det är riktigt kul att det är så lite kvar.

Du kanske tycker jag är hård men jag kommer från Närke och är man inte kritisk mot allt och alla, särskilt sig själv, vid kafferasterna på kommunala jobbet, får man inte vara med och fira Kvinnodagen på torget när denna underbara manifestation ägs rum.
Jag har nämligen också byggt ihop en dyr och ångestframkallande självmordsassistans i form av en trimmad gammal Volvo. Mitt liv blir inte lättare när våren kommer och fåglarna kvittrar, och jag inser att jag faktiskt kommer behöva utsätta mig för faran att något kommer gå sönder. Och när det väl går sönder åker jag antingen till Frankrike för dödshjälp eller sitter i träd på grund av våra säkra vägar här i lilla Landet lagom.
Nu har jag förpestat din tråd ytterligare så nu kommer väl antagligen alla kommentarer förloras hädanefter. Jag beklagar denna sorg och medömkar ditt lidande. Du bor i Stockholm? Om omständigheterna vore så olyckliga att vi faktiskt skulle mötas någon gång skulle vi ju faktiskt kunna ta tillfället i akt att smutskasta varandra.
Jag förstår inte varför jag återkommer till denna tråd, vem vet, universum kanske faktiskt är oändligt, och det finns ett parallellt universum där lite glädje lyckas teleportera sig till mig vid läsandet av dina skrifter som faktiskt gör mitt liv lite enklare - när jag vet att jag inte är ensam om att äga en Volvo och vara miserabel.
På återséende!