weber-power skrev:slet ur värmepaketet igår, ska vinkla om de så de inte blir för trångt bakom panelen (egentligen ett onödigt helvete men tar ja väck de kommer ja ju ångra de garanterat )
har även haft ett jävla nöje med å skrapa färg och isolering! har fan fyllt en ikea kasse med sån skit
aja de var lite som hände igår iaf.
//matte
fan vad du börjar med nya saker, gör färdigt bur o bräda först iställe
då värmepaketet är vinklat orginal så kommer brädan ta i den och jag kommer då inte ha plats för några kablar eller kontakter där mittkonsollen ska va. därför rätar jag upp de. CAPICHE?
weber-power skrev:då värmepaketet är vinklat orginal så kommer brädan ta i den och jag kommer då inte ha plats för några kablar eller kontakter där mittkonsollen ska va. därför rätar jag upp de. CAPICHE?
jo förstod att d va ngt sånt, skrev vadårå bara för att dryga med dig , cappucino? nä nu ska jag sluta..Kul att du uppdaterar iallaf
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
så nu har jag dragit om elen som var i en härva och är ja i princip klar med de som hamnar bakom panelen så nu kan jag äntligen pilla vidare med buren. har kapat ur för dom främre förstärkningar så jag kan lägga i en grovplåt. så de rullar på även om herr rydberg inte tror de
weber-power skrev:så nu har jag dragit om elen som var i en härva och är ja i princip klar med de som hamnar bakom panelen så nu kan jag äntligen pilla vidare med buren. har kapat ur för dom främre förstärkningar så jag kan lägga i en grovplåt. så de rullar på även om herr rydberg inte tror de
före:
efter:
haha se där ja, inte så lätt o tro på dig när du aldrig uppdaterar .....
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
nä nu är det dags att dra igång tråden igen tror jag. bilen har ju fått stå pågrund av jag har rykt på att skruva ford hela våren å sommaren..
så kommer börja på där jag slutade.
ska upp å städa ur bilen i dagarna sen börja jobba!
mvh mathias
Hallå! Händer det ngt här nu? Läste precis igenom din tråd. Kul att vi på varsitt håll har byggt varsin identisk bil ovetande om varandra, även om du va före mig... Har en tråd (inte mycket till tråd ifs men) här om du är intresserad. "Volvo 142 rally replika". Det står lite still hos mig med. Klen ekonomi o småbarns far...