"Mickes MC/BIL byter skepnad"
Hehe! Första gången jag har tillfredsställt någon via datorn
Jag har fått lite uppdateringar om den Lamborghini gallardo jag provade prestandan mot för någon dag sedan. Den var tydligen ganska moddad med diverse trim. Efter ha snackat med en kille som känner ägaren så skulle den vara på närmare 570-580hk.
Nästa gång jag träffar på lambokillen så ska jag höra om han vill följa med på bana och köra lite. Skulle vara otroligt kul att se hur ett sådant monster är i kurvorna!!

Jag har fått lite uppdateringar om den Lamborghini gallardo jag provade prestandan mot för någon dag sedan. Den var tydligen ganska moddad med diverse trim. Efter ha snackat med en kille som känner ägaren så skulle den vara på närmare 570-580hk.

Nästa gång jag träffar på lambokillen så ska jag höra om han vill följa med på bana och köra lite. Skulle vara otroligt kul att se hur ett sådant monster är i kurvorna!!

MVH/ Micke Fredriksson
Mycket konstigheter på G.
hehe
så kan det gå ^^
jaså okej, är det han dära ehm Magnus andersson eller va han nu hette kommer inte ihåg, "billy the kid" som jobbade på bildahl hall 2 förut?
han köpte ju en sån
för molin's tro ja sku sälja deras.
måste va en upplevelse att få åka i en sån på bana
dom borde ju gå rätt så bra me 4wd å rimligt me hk hehe 

jaså okej, är det han dära ehm Magnus andersson eller va han nu hette kommer inte ihåg, "billy the kid" som jobbade på bildahl hall 2 förut?
han köpte ju en sån

måste va en upplevelse att få åka i en sån på bana

Hallojsan!! Jajjamensan! Mats har helt rätt! Nu är den helt färdigbesiktad. Regskyltarna dök upp idag, så nu är den även påställd och försäkrad. Härligt! Men Jag har dock lite justeringar kvar att göra, som ny kylare, wg, laddstyrning mm mm. Så det dröjer några dagar till innan det är glassätar dags!
Jag har inte haft någon tid över till uppdatering av något forum eller min hemsida än, så bilderna ligger fortfarande kvar i kameran i garaget.
Däremot har jag en cool film från SFRO besiktningen med broms och uppförande prov.. Riktigt kul att se den köras omkring på en parkering
. Men Jag har inte laddat upp den än på datorn.......

Jag har inte haft någon tid över till uppdatering av något forum eller min hemsida än, så bilderna ligger fortfarande kvar i kameran i garaget.
Däremot har jag en cool film från SFRO besiktningen med broms och uppförande prov.. Riktigt kul att se den köras omkring på en parkering

MVH/ Micke Fredriksson
Tjenare! Tja... Det vore ju riktigt kanonkul och jag ska verkligen överväga det. Men som alla redan vet så sammanfaller det ju med wheelsträffen här i stan.richard skrev:Så då kommer du till Fällfors den 30e å provkör på konbanan där då ?

Jag personligen kan tänka mig att avstå från wheels men det vore roligare om jag skulle få med mig några fler entusiaster att dela vägen med dit upp. Det är väl ca 19mil enkel väg....

MVH/ Micke Fredriksson
Tjenare! Jo jag gissar nog att det blir att vara kvar i Umeå på wheels. Kom gärna och snacka lite då jag troligtvis kommer att stå tillsammans med locostgänget.polymoog skrev:Ser fram emot till att kunna se (och höra) bilen på riktig nästa helg, visst kommer du att cruisa lite också?
Cruisa!!!!!!!!!!! Hehe, Nej du. Jag har kört ett varv med en annan bil där en gång. Det var nog den sista gången. Jag tror inte att min koppling kommer att må riktig så bra efter sådan misshandel. Mride:en går ju endast ca 115km/h på 1:an.

MVH/ Micke Fredriksson
mrabarth skrev:Tjenare! Jo jag gissar nog att det blir att vara kvar i Umeå på wheels. Kom gärna och snacka lite då jag troligtvis kommer att stå tillsammans med locostgänget.
Cruisa!!!!!!!!!!! Hehe, Nej du. Jag har kört ett varv med en annan bil där en gång. Det var nog den sista gången. Jag tror inte att min koppling kommer att må riktig så bra efter sådan misshandel. Mride:en går ju endast ca 115km/h på 1:an.

Locostgänget, vem är dem? Ursäkta, känner inte så många bland bilfolket