Nä, där har det varit dött, en oljekylare har hittat på plats och har lagat tanken men inte mer än så då jag har haft fullt upp med bojsänket
Lådan satt på plats redan igår men när jag skulle justera in kopplingen så gick hardyn att snurra på även med växel i
Plockade bort slavcylindern och kollade att urtrampningslagret löpte fritt och det visade sig att det inte ens låg emot tryckplattan men hardyn snurrrade fortfarande. Rev ner lådan idag och så visade det sig att styrhylsan för urtrampningslagret låg emot solfjädern och frikopplade...
Fixade det och kastade upp lådan igen och kardan etc så nu står bilen på hjul igen!
Helt underbara växellägen i en sån här låda iaf, smack säger det bara!

Kopplingen var nästa överraskning, är lika lättrampad som på vilken bruksbil som helst! Fick rata det hydrauliska urtrampningslagret då det inte passade men fick med det mekaniska och slaven som hör till lådan, en stark rekommendation till alla som ska åka en sån här låda!
Så nu ska lite inredning på plats och en provtur så man vet att allt lirar, sen är man redo inför bankörningen imorrn!
