Mattias J skrev:väldigt trött arg och besviken... håller på att packa och ska flytta där ifrån i dagarna.. mkt jobb då jag haft lokalen i åratal och har 10000 saker
Mattias J skrev:väldigt trött arg och besviken... håller på att packa och ska flytta där ifrån i dagarna.. mkt jobb då jag haft lokalen i åratal och har 10000 saker
jävla idioter!!
installera larm
/Andre'
ja det kan man minst säga
tur att alla mina portningsmaskiner och tillbehör ligger på annan ort och det ska förbli så.. inte så kul om 10 toppar som inte är mina hade försvunnit
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
Jag hade ett inbrott i mitt hus under tiden jag renoverade och skulle flytta in. Det var ju så där kul
Min tanke gick mest till att sätta galler för fönster & dyl. .. Men med en liten överraskning i form av att man kopplar en transformator till ett rejält elstängsel till dem
Gött!
Hoppas det löser sig med återtagande av dina saker.
Lider med dig ang inbrott. Under husbygget så hade jag ett med. Verktyg för 10k som försvann. Förbaskade snorungarna kunde inte stänga dörren efter sig heller. Vi slapp skador på huset iaf. Hade vi fått det så hade varenda skitunge som bor i närområdet fått stryk tills jag fått reda på vem det var.
Mattias J skrev:tack uppmuntran killar
har fått reda på vem han är nu..
gjorde en mi16 topp idag.. ser riktigt bra ut från början men det fanns mkt att förbättra.. meningen var att jag skulle flöda den nere hos Eland idag men orkade inte.. den flödar så det räcker och blir över till bygget den ska sitta på.
börjar ta form
Mvh Mattias
PSIMotor.
igår natt var det dags igen.... Tjuvarna slog till igen
men till det positiva hör ju att jag var där inne när de bröt sig in ... för att göra en historia kort, så har den ena av dom ganska säkert ont i tänderna efter kofoten, och den andra har ingen som helst manlighet kvar då jag fick han till att pissa ner sina redan äckliga shorts... han var nog ganska så säker på att hans sissta stund var kommen.
patetiska svin
Mvh Mattias
PSIMotor.
nu känner du igen dom, sznd att du inte hadde kameran med
jag hadde en lokal, dök det upp en snubbe som skulle leta efter sin polare sa han... Som tur var sü mekade med en av dom lokala Muskelknutarnas bil som dessutom var med!! det räckte för att skulle sticka och inte komma tillbaka !!
Det viktigaste Peugot toppen ser jue helfrän ut BTCC stuk pü kanalen!