nej har bara en 740t koppling från kg, och m46:a.
Blir nog en sinter, men skulle fixat en getrag först. m46an börjar bli gammal och trött
tändningen strulade när vi skulle mappa, tändsteget ville inte vara med. men det berode på fel inställningar i mset, hade " spark output inverted" satt till "Yes" så steget laddade spolen direkt men satt på tändningen, och det medförde att spolen laddade ur när den blev "ful" verkade det som, för det blev överslag inne i fördelaren och vid spolen.
Märkte det när jag satt i bilen med tändningen på, och det började spraka runt spolen, dels så slog det gnistor mellan utgången på spolen och minuspolen,

så steget pajjade
Kom på detta efter att ja bränt 3 steg
det fjärde jag hade verkade halvpajj det med, för det gick en stund, sen bröt det ibland och kom tillbaks så det small som fan, tur inte ljuddämparn sprack
Lödde ut en signal istället och körde med bosch modul, då funkade det bättre.
Men fick spikar på halsignalen vid lite högre varv, provade att flytta jordpunkten för skärmen i hall kabeln utan resultat.
Men man ville ju vara med och köra lite på hela mora surrar, så det vart och köra med hall och tändmodul, utan ms. och fast tändning på 15grader.
Fixade det på lördag eftermiddag vid 5, sen var vi ut och mappade lite, då gick det klockrent...
Kör 1bar med lite låg tändning, lite safe... Ska ta och fixa missarna på hallsignalen så jag kan köra med mset på tändningen.
Motorn gick bra för övrigt!
K27 laddar bra tidigt! tror nästan jag hade fullt tryck vid 3k varv.
han köra lite iaf på kvällen!
Men vilket jävla piss med kopplingen
slirade direkt ja la i tvåan, hmm
Ska fixa lite fräsha bilder på "åbäket" bara jag kommer hem till veckan. är i kiruna och jobbar i tv-masten.
Hade// Daniel