bankörning och fest i maj INSTÄLLT
Laine, behöver du hjälp med något som flaggvakt eller liknande grejer runt/på banan osv så hjälper jag till om de behövs. Bara inget annat krockar för mig! Bara att du säger till, du vet var jag finns, har snackat me erik om de också 

Sommarbil: 740 tic 88A med ms1 v3 extra koden
Vinterbil: Audi A4 Avant S-line -07
Vinterbil: Audi A4 Avant S-line -07
- tim gustavsson
- För mycket laddtryck
haha har ringt ägaren 3-4ggr nu å han skyller på att han inte haft tid att kolla mailen än
men med tanke på hur lätt det är att få en bokad tid så lär ju ingen annan ha kunnat boka heller
väntar bara på besked å betalningsinfo innan jag kommer börja kassera in förskottsbetalningar..
har fixxat lite folk som ska hjälpa till å arrangera det med det ekonomiska os, fixxa lite korv/hamburgergrillning osv

men med tanke på hur lätt det är att få en bokad tid så lär ju ingen annan ha kunnat boka heller

väntar bara på besked å betalningsinfo innan jag kommer börja kassera in förskottsbetalningar..
har fixxat lite folk som ska hjälpa till å arrangera det med det ekonomiska os, fixxa lite korv/hamburgergrillning osv
Hur blir det med publik delen nu då?
Och antar att d kmr va körkortskrav för o få köra? dum fråga jag vet men om inte så e d ju kalas för oss 17,5åringar som bygger bilar här i stan, är ju ett par st trots allt...
Och antar att d kmr va körkortskrav för o få köra? dum fråga jag vet men om inte så e d ju kalas för oss 17,5åringar som bygger bilar här i stan, är ju ett par st trots allt...
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
- tim gustavsson
- För mycket laddtryck
- tim gustavsson
- För mycket laddtryck
givetvist kan man ju inte släppa ut vad som helst på banan, det är väll de vanliga att bilen ska se bra ut å vara i gott körbart skick. batteri ska sitta fast osv. inga lösa delar som kan lossna eller flyga runt i kupeen. baslådor osv ska sitta fast rejält.
givettvist ska man ha körkort,
betalningen blir runt 300-400kr lite beroebnde på hur många som anmäler sej.
mat kommer finnas till självkostandspris.
angående åskådare så är detta ingen vänlig bana för det. ni som kommer å kör får ta med en polare eller så givetvis, i övrigt är det inte nån injudan till folk som enbart vill titta.
dem som kommer ska komma i en vettig bil å det är körningen som gäller inte nått spektakel som drar mer åskådare än förare så att säga...
när ni betalat så sätts ni upp på en lista, sen vid ankomst så prickas ni av å vi kollar körkort å en snabb genomgång av bilen å sen nån typ av förarinformation när de flesta är på plats.
givettvist ska man ha körkort,
betalningen blir runt 300-400kr lite beroebnde på hur många som anmäler sej.
mat kommer finnas till självkostandspris.
angående åskådare så är detta ingen vänlig bana för det. ni som kommer å kör får ta med en polare eller så givetvis, i övrigt är det inte nån injudan till folk som enbart vill titta.
dem som kommer ska komma i en vettig bil å det är körningen som gäller inte nått spektakel som drar mer åskådare än förare så att säga...
när ni betalat så sätts ni upp på en lista, sen vid ankomst så prickas ni av å vi kollar körkort å en snabb genomgång av bilen å sen nån typ av förarinformation när de flesta är på plats.
- tim gustavsson
- För mycket laddtryck