Postat: tor dec 03, 2009 9:27 am
ja en kille som jag känner som är i princip proffs på motorer som heter johan viklund sågar ju allt som heter dubberturbo och han såger att en turbo kommer bli favoriserad och ge mer än den andra och de kommer bli sjukt svårt att få de att funka dock är han helt inne på att turbo är de rätta men dock 1 stor turbo
men i roden jag ska ha den i så kommer de se hel sjukt ut att bara ha en stor turbo och jag tror inte ens de skulle få plats därav vill jag ha dubbelturbo och dra ut båda turbona på var sin sida och lite upp på skärmarna de är lite svårt att beskriva men om du tänker dig att man ser bilen framifrån så har man en rak grill ca 50 cm bred och sen skärmar på de och övanför skärmarna sitter ett aggregat på var sin sida
för de första skulle de se sjukt fränt ut för de andra skulle man få hyfsat långa grenrör med väldigt bra flöde och för de tredje skulle de bli väldigt mycke bättre om plats än tex singelturbo
och de är trots allt så fruktansvärt många som fått de att fungera med dubbla turbo sen är inte jag ute efter hundra delar på strippen även om de kommer gasas ganska friskt med den
men i roden jag ska ha den i så kommer de se hel sjukt ut att bara ha en stor turbo och jag tror inte ens de skulle få plats därav vill jag ha dubbelturbo och dra ut båda turbona på var sin sida och lite upp på skärmarna de är lite svårt att beskriva men om du tänker dig att man ser bilen framifrån så har man en rak grill ca 50 cm bred och sen skärmar på de och övanför skärmarna sitter ett aggregat på var sin sida
för de första skulle de se sjukt fränt ut för de andra skulle man få hyfsat långa grenrör med väldigt bra flöde och för de tredje skulle de bli väldigt mycke bättre om plats än tex singelturbo
och de är trots allt så fruktansvärt många som fått de att fungera med dubbla turbo sen är inte jag ute efter hundra delar på strippen även om de kommer gasas ganska friskt med den
