Någon som handlat av micke999 ??
Min polare köpte ett vit 6:a block och vev samt lite mer grejer av han
Satt in pengar och skicka till och med ner en adresslapp med portot betalt.
Så det ända han behövde göra var att åka bort på posten med det men det har inte hänt nått än och det var i våras.
Vi har varit på han ett fler tal gånger och från början fick man ju snyftar visan samma som i den här tråden, om hur dåligt det var av han men nu skulle det bli ordning och skickat.
Nu svarar han inte längre.
Det är ju inte några stora pengar så jag fattar inte vad problemet är!
Har han sålt det till någon annan innan eller strulat till det så kan han väl bara ge tillbaka pengarna!!!
Satt in pengar och skicka till och med ner en adresslapp med portot betalt.
Så det ända han behövde göra var att åka bort på posten med det men det har inte hänt nått än och det var i våras.
Vi har varit på han ett fler tal gånger och från början fick man ju snyftar visan samma som i den här tråden, om hur dåligt det var av han men nu skulle det bli ordning och skickat.
Nu svarar han inte längre.
Det är ju inte några stora pengar så jag fattar inte vad problemet är!
Har han sålt det till någon annan innan eller strulat till det så kan han väl bara ge tillbaka pengarna!!!
MonteCarlo 2l BMW S14 7,79 @ 283kmh
1602 S14 Turbo 9.29@402m 5.96/197kmh@201m
Sponsorer:
MotorNord
SMT AB,
FLD Växellådor och drevsatser.
Rk-Verktyg Sundsvall
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem
Sponsorer:
MotorNord
SMT AB,
Rk-Verktyg Sundsvall
Ja men lurar han säg 10st på i snitt 1000:- så blir det ju en slant för han iaf i fickan.
De som blir lurad kanske inte det tycker det är en så stor grej då det är små pengar.
Fult gjort som fan iaf och det värkar ju inte vara en engångsföreteelse heller.
Han kanske får ta och banka lite vett i sin egen skalle för han måste ju helt klart ha dubbla personligheter.
De som blir lurad kanske inte det tycker det är en så stor grej då det är små pengar.
Fult gjort som fan iaf och det värkar ju inte vara en engångsföreteelse heller.
Han kanske får ta och banka lite vett i sin egen skalle för han måste ju helt klart ha dubbla personligheter.

micke999 skrev:som sagt jag vet att jag behandlat den här affären helt fel inge jag försöker att mörka på nått sett!!!jag personligen hade åkt å spöa mig själv om jag va kunden i frågan!!
MonteCarlo 2l BMW S14 7,79 @ 283kmh
Sponsorer:
MotorNord
SMT AB,
Rk-Verktyg Sundsvall
Sponsorer:
MotorNord
SMT AB,
Rk-Verktyg Sundsvall
- Dennis Öhman
- Forumsberoende
- Kontakt:
har gjort fel i den här affären och vippen alla andra har fått sina grejer och va inte lite mer grejer utan va en vit6a inge annat.RoGGaH skrev:Min polare köpte ett vit 6:a block och vev samt lite mer grejer av han.
zippo du har ju fått din jävla adapter så sluta gnälla
vippen va inte i juni vi kom över änns om att jag skulle sätta tillbaka dina pengar
dennis vem fan är du?aldrig gjort nån affär med dig och vad jag har och inte har för sjukdom verkar du ju inte ha nån aning om
micke*999 skrev:har gjort fel i den här affären och vippen alla andra har fått sina grejer och va inte lite mer grejer utan va en vit6a inge annat.RoGGaH skrev:Min polare köpte ett vit 6:a block och vev samt lite mer grejer av han.
zippo du har ju fått din jävla adapter så sluta gnälla
vippen va inte i juni vi kom över änns om att jag skulle sätta tillbaka dina pengar
dennis vem fan är du?aldrig gjort nån affär med dig och vad jag har och inte har för sjukdom verkar du ju inte ha nån aning om
Mytoman verkar iaf vara en av dem.
Mercedesknegare
190E 3.0 12V turbo - 521hp/710Nm
190E 3.2 24V turbo - _?_hp/_?_Nm
micke*999 skrev:nopp får en gratis gissning till
Om vi lämnar skojerierna och eventuella bortförklaringar, kan du inte istället ge en vettig och ÄRLIG förklaring till de människor som blivit utsatt för affärer med dig?
När du sedan gjort det kan du kanske börja med att göra rätt för dig och aldrig mer sälja saker på Sävar eller någon annan stans?
Mercedesknegare
sälja saker kommer jag alltid göra 1 av 10 som de blivit strul i och har ordnat alla utom vippen och vpartsJohanK skrev:Om vi lämnar skojerierna och eventuella bortförklaringar, kan du inte istället ge en vettig och ÄRLIG förklaring till de människor som blivit utsatt för affärer med dig?
När du sedan gjort det kan du kanske börja med att göra rätt för dig och aldrig mer sälja saker på Sävar eller någon annan stans?