Sida 3 av 18
Postat: lör nov 06, 2010 6:05 pm
av andy_b
ser ju ut att passa skit bra med det ombyggda tråget
Postat: lör nov 06, 2010 6:13 pm
av hedman
peppe skrev:Ser bra ut, kommer ju gå som ett skott, hur fel du/ni än bygger i folks ögon

hehe de tror jag oxå
andy_b skrev:ser ju ut att passa skit bra med det ombyggda tråget
de var kanon fick man ju bak motorn lite mera

Postat: lör nov 06, 2010 6:53 pm
av andy_b
ser ju ut att vara en hel del med ...
Postat: sön nov 07, 2010 7:02 pm
av hedman
andy_b skrev:ser ju ut att vara en hel del med ...
skulle tippa på ca 15-20cm längre bak än vad org m20´in sitter .
Postat: sön nov 07, 2010 8:00 pm
av andy_b
hedman skrev:andy_b skrev:ser ju ut att vara en hel del med ...
skulle tippa på ca 15-20cm längre bak än vad org m20´in sitter .
OJ .. lär ju bli helt kalas då ju
Postat: tis nov 09, 2010 8:28 pm
av hedman
Postat: tor nov 11, 2010 3:52 pm
av hedman
bygget går sakta men säkert framåt men det tar en jävla tid med allt mätande å kapande

men nu är det dax för att börja att plåta in allt
(ursäkta bidkvaliten kameran glömdes hemma)
Mall
färdiga plåtar till hjulhusen på plats !
mvh
Postat: tor nov 11, 2010 5:04 pm
av Söderman
du är ju plåt snickaren
Postat: tor nov 11, 2010 7:37 pm
av mattias
Smidarn!

Postat: tor nov 11, 2010 8:08 pm
av Söderman
mattias har du pratat med kam axel mannen
Postat: tor nov 11, 2010 8:15 pm
av nyztrom
Fränt !!!!

Postat: fre nov 12, 2010 2:04 pm
av hedman
Postat: fre nov 12, 2010 4:34 pm
av Nicke Nyman
Shit va bra de blir och bra de går! Uppstart snart ju!
// N.
Postat: fre nov 12, 2010 6:07 pm
av gasekke
Snyggt bygge,

vad har du använt för för rördimension till bakramen? Jag är lite inne på av bygga en egen bakram till 02:an så jag jagar all information jag kan få i materialval och tips o trix för att få allt rakt o bra.
Erik
Postat: fre nov 12, 2010 6:30 pm
av mattias
Söderman skrev:mattias har du pratat med kam axel mannen
Jo, och det var original allt möjligt utom fjädrar så det kan byggas för rimlig kostnad och bli riktigt potent, men vi måste nog ha ett snack om automat-lådan när jag har en stund att titta förbi. Vi skulle fått höra hur mycket vrid det krävs för att få upp varvet på grejerna, med fel turbin så spelar det nog ingen roll vad man sätter för turbo och kamaxel i motorn, man måste blåsa in lite skrattgas ändå. Nu hade du en till med mer slir, vi får kolla på det.