Man måste plöja fan med energi för att nå hälften av det man tänkt.Så de är lika bra att ta till ordentligt. Tror Drivkraften är att "det inte ska gå att göra" Så en Rejäl vebo är ett måste i vart hushåll om de ska bli nå ordning på livet.
Wastgate av makaron typ 50 mm ventil & rostfritt givetvis. Och allt sammans ut i 4" down pipe
Det är nästan så att man fattar varför det är vanligare med utombordare "som en vårta bak på båten" det rymms mer öl då
Man blir chockad av allt arbete, snygg finish och tempo. Det är så ögonfallande att man inte finner några ord. Mäkta imponerad, stor eloge ska du ha, keep up the good work
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Jag tror det heter båt för att vattnet ska vara på utsidan av farkosten Nä titta noga så ser du att det bara är en genomgång till spalten mellan inner och ytter skrov där ett onödigt grovt fillter är gömt. Men det är ju klart med vatten upp till relingen så då suger den vatten. Men de kanske är det sissta man bryr sig om just då.
chevelle69 skrev:ja du måste ju ta och lösa ölbacks problemet nu då du har en motor där bak... va säger du när är det ni som håller i garagefest då jonas ?
sug sug...sug min *** ahaha
Det är ju tur att det är fyra meter spjut framför stolarna där man rymmer både mat och DRYCK!!!
man vill ju aldrig riskera att gå torr specielt till sjöss
Jonas N skrev:Jag tror det heter båt för att vattnet ska vara på utsidan av farkosten Nä titta noga så ser du att det bara är en genomgång till spalten mellan inner och ytter skrov där ett onödigt grovt fillter är gömt. Men det är ju klart med vatten upp till relingen så då suger den vatten. Men de kanske är det sissta man bryr sig om just då.
Trodde ni petat ut den hela vägen igenom sidan. Dåså.