Det har gått lite sakta ett tag nu...

Har småpysslat lite, men så har jag hållit på med en audi S4 C4 som jag köpte för et halvt år sen. Har bromsat 510hk i motorn på den nu. Funderar på å sälja den igen så jag kan konsentrera mej om bmw'n..
Motor:
JE smidde stempler
Scat H-profil råder m/ARP bolter
ARP topp bolter
Motor borret, honet og planslipt
Overhalt topp: trykktestet, planslipt, nye ventiltetninger, nye eksos ventilstyringer, slipt ventiler/ventilseter.
7a innsug og eksoskam
Justerbart kamdrev
Nytt kamkjede
Vipec V88 datasprut
3bar GM mapsensor
Halltech boost solenoid
Innovate LC-1 bredbåndslamda
Garret GT3582r turbo
Nissan sr20det resirk ventil
K&N 4” luftfilter
Ny vannpumpe og regreimsett + nytt reg.reim hjul på veiv
Nye pakninger i hele motor
MLS topppakning
Ny enveisventil i oljekanal opp til toppen
034 motorsport 2.2Bar wastegate fjær
034 motorsport race motorfester
034 motorsport Desity Line girkassfester
034 motorsport råde og veivlager (m/antifriksjonsbelegg)
034 motorsport 80 graders vanntermostat
034 motorsport lett aluminium svinghjul m/spec 3+ clutch
10toms elektrisk radiatorvifte (+ original elektrisk vifte)
Stor vann til luft intercooler med vannradiator i front og stor Bosch vannpumpe.
60-2 trigger cnc maskinert i hovedreimhjul
Ny OEM audi induktiv triggersensor.
Originale coiler m/nye «tennplugghetter» og NGK plugger
Custom oilcatch tank
Original 4bar bensintrykksregulator
Bosch 044 motorsport bensinpumpe
Omplassert original bensinfilter
10mm slange m/overdim banjokoblinger mellom filter og fuelrail.
Siemens Deka 630cc dyser (727cc med 4Bar bensintrykkregulator)
3” custom Simons eksosanlegg (to store lyddempere)
Bremser foran: komplett sett nesten nye S6 skiver,klosser og kalippere
Lesjøfors senkefjærer
Gule koni dempere. (demperene er noe myke, og bør nok skiftes snart)
Felger sommer: 18toms to-delte RH felger
