SFRO handbok

Tjata om vad som helst .
Användarvisningsbild
* * * NXJ * * *
Forumsberoende
Kontakt:

Re: SFRO handbok

Inlägg av * * * NXJ * * * »

therealpinto skrev:
Tack Gustaf :thumbright:

:arrow: NXJ
Niklas Jonsson Mikaloff
- - - - - - - - - - - - - -
-Volvo Pv taksänkt mm
-BusJapanHoj
-VW Tiguan
-Ford Focus TDCI Titanium
- - - - - - - - - - - - -
W108
För mycket laddtryck

Inlägg av W108 »

Köp boken eller önska dig den när du fyller år eller något, men be inte folk att scanna av den åt dig, det är respektlöst mot de som faktiskt gör det möjligt för dig att kunna förverkliga din bilhobby.
Användarvisningsbild
professorwinther
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av professorwinther »

Jag ser inte särskilt hårt på upphovsrätt. I dagens samhälle där nästan allt bara är ett knapptryck borta. Men jag är väldigt hård på att belöna de som är värda det.

Jag har själv en SFRO handbok, men jag vill inte scanna av den och sprida innehållet. Just för att jag tycker att SFRO gör ett bra jobb och ska ha betalt för det.

Gustav svarar alltid på mina dumma frågor, då kan jag åtminstone köpa boken för att de ska få in lite pengar.

Om någon av mina kompisar vill läsa i boken eller låna den nån helg, då lånar jag gärna ut den. Efter att de fått använda den så kanske de själva inser hur mycket den är värd och köper en egen.

Jag skulle gärna se ett forum där man aktivt kan diskutera med SFRO besiktningsmän om hur de bedömmer saker.
Gustav förklarar väldigt mycket här på sävar, men jag hade gärna sett allt det samlat.
Det finns inget jag inte kan, bara saker jag inte har lärt min än!
therealpinto
SFRO-snubben
Kontakt:

Inlägg av therealpinto »

Jag tar till mig synpunkterna på insyn och påverkan, det kan vara en intressant möjlighet till utveckling.

Ett eget SFRO-forum skulle kunna vara intressant men jag tror inte vi har beredskap idag för att bemanna det. Det är också alltid en utmaning att skapa något nytt när det redan finns aktiva "märkesforum" för de flesta inriktningar.

Gustaf