borrade upp hålet till 18mm så jag fick det m20 bullt. 15mm inner mått.

bilder på mätarna som lyser så fint.

hade tänkt använda den Saab turbon som va på förra bilden som jag kapade upp bult håla.. men tyckte det vart så fult. passade inge vidare. så kollade runt lite igen. frågade en polare på slump mesigt på fredag 2013-10-04 om han hadde nån. jo vist hadde han det. med t3 fläns. fick köpa den mot en flaska jäger. turbon till vänster e den jag andvänder. har nu provat 4st turbos... men denna turbo glappade också upp och ner. och blå ryker lite då man gasar på och släpper gasen.

tur att man inte skolkade från teknik lektioner i 8an och 9an.

bra med polare som ställer upp för en!. tjänster och gentjänster kommer man mycket långt på!.

3tum ska det va. men då bakaxel röret inte ville gå över bakaxeln. och inget stämde. samt slut på rör och böjar så blev det en 90grader ut framför högra bak däcket.

så här blev det! hedde på huven samt hedde på huvlås snabb festen så man få upp huven fort om det skulle börja brinna (igen)

förövrigt så funkar bilen barara bra!. kör på 0.5 Ladd. har bara en så länge hunnit kört 20mil. slutade med bakaxel ras på hemma plan efter en tyckt kväll i ö-vik. sen måste jag kolla vart han läker olja. samt så trycker han olja ut ur topplocks på fylnings locket. förstå inte det? högt tryck i motorn?. han trycket då alldrig olja där då jag inte hadde turbo konventera den. nåt som är galet?
tacksam för svar.
// Robin