Jag hade ganska mkt mos i min med hyd kammar. bara lite tillsnyggad topp med standard ventiler
Jag varvade ganska mkt över 8000. Men med mina kammar så var toppeffekten runt 7000.
Det var strul vid bromsningen för jag hade för klena fjädrar och fick ventilflyt så vi varvade bara till 7200
så jag visste inte då att effekten troligt vis tog slut där
Satte i rejäla dubbelfjädrar och varvade typ 8800 över mål märkte inget konstigt.
hade ingen logg funktion på det sprutet men märkte när jag kört ett tag att bilen gick typ fortast första repan jag körde sen bara saktare och saktare. Funderade över det och kom fram till att jag växlade innan shiftlighten som var på 8000 på alla växlarna.
Detta var första ggn jag körde med denna version av motorn.
Sen när jag kom på ett troligt senario på varför bilen gick saktare och saktare så provade jag att sänka växlingsvarvet riktigt mkt till 6500.
Då banan i helvete hände det grejjer personbästa 60fot 200tid och hastighet ökade typ 12km/h och tiden minskade 2.5tiondelar
men blocket sprack

hade 2,60på 1an och 1,53på 2an så varvtalsdroppet till 2an var från 6500 till 3800 med 2,6bar och 25grader fast tändnig så höll inte blocket
den motorn gav iaf 792hk på hjulen och 765nm på 2,6bar vid 7200rpm Enem hyd kammar