Är inte jätte insatt i RC men vilken motor volym blir det? brukar ligga på 2,4l om jag fattat det rätt. Och utan överladdning antar jag? Bakvagnen kommer den bli "original" bakvagn? Nu finns de ju inget som heter original i rallycross..
Ska dom börja tillverka hela lådor, eller typ drevsatser till original-hus?Mr-WJ skrev:Har du funderat något angående Fixit i Tandsbyn? Jag är ditbjuden nu snart för studiebesök av deras nyinköpta maskin som ska tillverka växellådsdrev. Dom ska även ha anställt en riktigt duktig kille inom växellådor också så de kanske vore något för dig att kolla upp angående låda till din bil? Ett litet tips bara.
Törs jag tyvärr inte svara på, men drevsatser kommer de i alla fall att bli. Ska höra mer när jag är dit på visning nu innan julhfo skrev:Ska dom börja tillverka hela lådor, eller typ drevsatser till original-hus?Mr-WJ skrev:Har du funderat något angående Fixit i Tandsbyn? Jag är ditbjuden nu snart för studiebesök av deras nyinköpta maskin som ska tillverka växellådsdrev. Dom ska även ha anställt en riktigt duktig kille inom växellådor också så de kanske vore något för dig att kolla upp angående låda till din bil? Ett litet tips bara.
Ok! Alltid kul att kolla maskiner, vad är det dom köpt ? Såg på Deras hemsida att dom har lite fina maskiner!Mr-WJ skrev:
Törs jag tyvärr inte svara på, men drevsatser kommer de i alla fall att bli. Ska höra mer när jag är dit på visning nu innan jul