Dom jag gjort har piloten vägt ca 60kg och mopeden typ 80 så 140kg max. skiljer minst 60kg till att dra på.
Nä fortsätt kadett

Eftersom det var jag som la ut filmen på hondan så är det väll jag som är skyldig till den här tråkigheten. Men som jag skrev direkt efter så var det inte tänkt att orsaka tråkigheter utan jag ville bara visa en honda motor som många har försökt slå och som imponerar på mig. Att jag skrev klantigt el inte kan jag inte göra nåt åt nu. Du har säkert läst på andra forum där tonen och attityden är en helt annan och därför gör du en höna av inte ens en fjäder. Du får ty precis vad du vill om mig men du har rejält fel i texten här ovanför.Kadett4wd skrev:
Jag tycker det bara verkar som om du(moddlaren) och Christer är självutnämnda mästare och vi andra är lågt stående som skall bedja inför mästarna.
Mao rätt så fjantigt, jag hade till en början väldigt öppen inställning till er båda, men ni har båda jobbat bra på att förändra den.
En liten grej,, jag har trimmat tvåtaktare i ca 29år vid det här laget så nåt har juh fastnat i ryggraden.
Dennis Öhman skrev:Nä jag anser iallafall den skotta på i klass med am6 motorer jag portat och gjort (jag tar även i aspekten att detta tröskverk är konstruerat 1980 och inte 2003Vore kul se var den står sig mot en 50cc am6 race). Sen måste jag ju även ha i anseende att tro kadett4wd (patrik?) om sina 200kg+.
Dom jag gjort har piloten vägt ca 60kg och mopeden typ 80 så 140kg max. skiljer minst 60kg till att dra på.
Nä fortsätt kadett