Jo var snabbt, hade hoppats det skulle ha tagit några dagar innan det sändes så jag han göra lite reklam för det.
Att mitt namn kommer ut lite tror jag inte det blev så specielt mycket med den där 1,5 minuten på lokaldelelen av 4an.
Men jag får se till att dom gör ett större repotage sen när bentleyn är klar.
Jo var snabbt, hade hoppats det skulle ha tagit några dagar innan det sändes så jag han göra lite reklam för det.
Att mitt namn kommer ut lite tror jag inte det blev så specielt mycket med den där 1,5 minuten på lokaldelelen av 4an.
Men jag får se till att dom gör ett större repotage sen när bentleyn är klar.
Haha joda
Det var inte mkt men lite, det var rätt dag vi kom dit
Jaja nu ska vi inte vara sånna, du är juh lokal kändis
Grenröret var riktigt fint, är skit nöjd
Måste bara ta mig hem till Piteå nu så man får montera det
Räknade lite på att tillverka pluggen med spant eller med en hembyggd cnc fräs och det blev bara litedyrare att bygga en fräs och då har jag kvar den till sen desutom är det ju fränare att bygga en fräs. Så det blir att bygga en fräs nu.
Har bara inte bestämt mig om jag skall ge mig på att modda en typ sajo 52 eller en något mindre och nyare Optimum BF46. Då givetvis bygga med DIY kulskruvar mm.
Men i ditt fall blir det en gigantisk egentillverkad sak antar jag?
Hoppas även detta projekt blir lika väldokumenterat som resten
Har bara inte bestämt mig om jag skall ge mig på att modda en typ sajo 52 eller en något mindre och nyare Optimum BF46. Då givetvis bygga med DIY kulskruvar mm.
Men i ditt fall blir det en gigantisk egentillverkad sak antar jag?
Hoppas även detta projekt blir lika väldokumenterat som resten
Det jag gör nu är att bygger en fräs som kan ta ca 2x1x1 meter för det räcker att göra de flästa delarna på bilen. Men den behöver inte vara jätte kraftig eller exakt. Men när karossen är klar tänkte jag skaffa en vlanlig fräs och sen flytta över grejerna till.
Tyvärr måste jag få klart lancian så jag har lite platts i garaget innan jag kan börja bygga fräsen.