Ser fram emot att göra likadant med min farsa o morsa så småningom, kanske ett varv på Mantorp, skulle nog uppskattas

Han kör visserligen inte överdrivet sakta själv men i stort sett lagligt o aktar sig väldigt från allt som är "farligt" som att flyga m.m.
Ett tag var han inne på att skaffa MC kort, men efter att ha provkört min 125a 21hk o kom upp i kanske max 60 o insett att han inte vågade luta sig i kurvorna utan försökte ta dom med rät hållning har jag inte hört så mkt om det sen..
Det var iaf roligt att se sågon försöka ta en kurva i "hög" fart genom att luta sig åt fel håll

Lustigt hur man kan bli så olik sina föräldrar med intressen!
Jag köpte moppe när jag var 14, satt o bytte kolvringar o kolv på en 125a på infarten hemma hos päronen när jag var runt 16-17 med verktyg jag fick skaffa själv då det inte fanns mkt mer än hammare o skruvmejsel hemma, sen blev det bilkörkort, köpa bilar, mc & mc kort, taxikort, lastbilskort o nu snart ev. även lastbil/buss/husbil

Fick hänga ute på landet hos en polares farsa o meka för där fanns alla verktyg o det som inte fanns skaffade man själv.
Sedan ser man barn till "hemmapulare" i kostym som inte skulle lägga sig under en bil för alla pengar i världen..