Postat: lör nov 24, 2007 1:58 am
Tackar tackarFanzy skrev:ser bra ut!
Trevligt att ha tillgång till maskiner![]()
Du har inte lust att bygga en catchtank till?

Ett forum för motorentusiaster
https://forum.savarturbo.se/
Tackar tackarFanzy skrev:ser bra ut!
Trevligt att ha tillgång till maskiner![]()
Du har inte lust att bygga en catchtank till?
för att det inte skulle gå provade!! men det ville intelarsat skrev:varför har du dragit ett rör runt kollektorn till wasten istället för en 10cm stump rakt ut på andra sidan?
jo ska använda dom där spolarna. och dom kommer från 1.8tPiLlEvAN skrev:ska du köra med dem dära spolarna?
annars är det ju dom som kommer från 1.8t motorerna man brukar andvända.
mvh
joda har gjort dubbla anslutningar nu kommer bilder snartGilbert skrev:snyggt! Men ska man inte ha pulssplit till WGn med? iaf från båda pulserna?
eller ska du köra dubbla?
Det är bara som det ser ut, 1 och 4 på ena 2 och 3 andraAjden skrev:Är det bara som det ser ut eller har du dragit rören fel för plusplittning?
Ser ut som 1 och 2 går in i ett hål och 3 och 4 i andra??
Ska vara 1 och 4 i en, 2 och 3 i den andra.
Vad bratho_89 skrev:Det är bara som det ser ut, 1 och 4 på ena 2 och 3 andraAjden skrev:Är det bara som det ser ut eller har du dragit rören fel för plusplittning?
Ser ut som 1 och 2 går in i ett hål och 3 och 4 i andra??
Ska vara 1 och 4 i en, 2 och 3 i den andra.
du måste lyckats med någon fruktansvärt bra synvilla isåfall, jag kan åtminstone inte få de till nå annat än 1an & 2an går till porten mot bilens front?Det är bara som det ser ut, 1 och 4 på ena 2 och 3 andra
nä det kanse va så endålarsat skrev:du måste lyckats med någon fruktansvärt bra synvilla isåfall, jag kan åtminstone inte få de till nå annat än 1an & 2an går till porten mot bilens front?Det är bara som det ser ut, 1 och 4 på ena 2 och 3 andra
å andra sidan har du ju varken delningsvägg i kollektorn eller i wastegaten antar jag? så det blir ju inte pulssplit i vilket fall.
trevligt bygge iaf!