Brewmaster skrev:Kalla mej en konsoiration tont men jag har ocksa set Loose Change (finns pa piratebay for den som ar intreserad, men det ar olagligt att ladda ner sa gor inte de!![]()
)
Konstigt ocksa att dom tog bort bombhundarna en vecka innan attacken och att en av piloterna fortfarande lever samt att ett av planen fortfarande ar med i trafik!
Ursakta min bristfalliga stavning, saknar en massa bra bokstaver pa internationella tangentbord!
jomen som många verkar tro så är det säkert bara (tillfälligheter) det är ju detta som är sunt förnuft !! man måste ju förstå ganska enkelt med all bevisning att skiten var arrangerat eller hur?
Till matteman: du skriver det ju så bra själv
men att komma att påstå dom saker som näms i loosechange utan att tänka längre än det man tror sig se är ännu ett tydligt bevis på att man inte riktigt tittar på allt med objektiva ögon.
fundera på innebörden av det du skrev så förstår du nog snart att du pratar mot dig själv på denna punkten
grejjen med hela den här skiten är ju att det finns bevisföring till allt som har skett ! från månader innan attentaten till exakt hur det har utförts och hela den allt finns dokumenterat i både filmer och papper och finns ju över hela it men inget konkret som bevisar dess osanning! det tycker då Jag är ett tydligt bevis på att man inte riktigt tittar på allt med objektiva ögon ........... om man inte förstår det som verkligen har hänt ! med tanke på all den bevisföring som just nu finnes .