mine mopeder/lett mc/tung mc:
har no:
1.stk Susuki GS750 1977mod.
1.stk Suzuki TS100ER 1984mod. m/125sylinder.
1.stk Honda CB100K3 1979mod.toppfart 90km/t
1.stk Suzuki TS50ER 1980mod.litt trim, slitt stempelring mm. toppfart 100km/t
1.stk Suzuki TS50ER 1984mod. demontert.
1.stk Suzuki TS50X 1986mod.demontert.
1.stk Suzuki TS50X 1992mod.demontert.
har hadt:
Beta50 trial 1989mod.
Tempo Hercules 1977mod.
Yamaha DT50MX2 m/DT80motor og 93cc trimsylinder mm.toppfart 130km/t
Suzuki TS50ER 1980mod.
Suzuki TS50ER 1981mod.
Suzuki TS50ER 1982mod.
Suzuki TS50ER 1984mod.full trim, toppfart 120km/t
Suzuki FZ50 ?mod.
Suzuki FZ50 1986mod.
Suzuki FZ50 1986mod.
Suzuki FZ50 1992mod.full trim, toppfart 85km/t
Suzuki AC50 1976mod. m/A100motor
Suzuki AC50 1978mod.kun kappet dreiskive elles orginal, toppfart 90km/t
Suzuki TS50X 1985mod.
Suzuki TS50X 1985mod.
Suzuki TS50X 1986mod.
Suzuki TS50X 1997mod. denne var gjort det meste med når det gjelder trimming og kunnet skrivet en lang avhandling av alt som vart gjort, me denne hadde eg min personlige rekord: toppfart 147km/t.. men det seinare åra he ej fått meir ideer og teorier som ej skal teste ut for å slå min rekord;) når eg får tida;)
Suzuki RM250 1986mod.
Suzuki VL125 Intruder
Honda CB100K3 1979mod.
Honda CB100N 1982mod.
Honda CB100N 1985mod.m/125sylinder.
det trur ej va det meste, kankje eg har glømt noken? dette er det eg har hadt iløpe av det siste 14åra

+ en god del delesykler. mesteparten er kjøpt i kasser og deler og skrudd sammen til en kompett moped

Volvo 164 1971mod. B30A 145hk.
Volvo 164E 1974mod. B30E 175hk.
Volvo 164 1969mod. B30T 644hk.
Volvo 164E 1973mod. B6304F 204hk.