Kanske berodde det på lödångor och bränsleångor. Försökte att inte andas dem men fick kanske min beskärda del iaf. Trångt utrymme.
Hursomhelst detta har blivit gjort.
Gjorde en hållare för laddtrycksmätaren till mittkonsolen. (Har oljetempmätaren där provisoriskt för passning om någon undrar)

Stängd mittkonsol.

Gjorde en anslutning för bränsleretur till tank då denna bil saknar bränsleretur original.

Bytte ut bränslepumpen mot en walbro 255 gss342. Inte riktigt plug and play, men med lite fix så satt pumpen på plats.
Här är pumparna bredvid varandra, walbron till höger. Notera höjdskillnaden mellan pumparna och pumpröret till höger om walbron.

För att walbron skulle passa gjorde jag såhär.

Tankinsatsen klar!

Här håller jag på att löda relästyrningen till bränslepumpen. Originalkablaget drar reläet som har matning direkt från batteriet med 4mm2 kabel och en 30A säkring.

Det börjar bli dags att plocka ihop bilen, här testpassar jag återigen grenröret och vinklar kompressorhuset på turbon rätt mot första delen av tryckrören. (Svartmålat)

Så här mycket plats blir det mot säkringsboxen. Borde fungera med värmekåpan över.

Fick även klart tråget som det svetsades fast en alu nippel i. (Återigen tack till Ragnar för alusvetsningen.) Tråget monterades tillbaka på motorn.
Det var allt för nu, jag hoppas att jag mår bättre imorgon igen så kanske projektet får ytterligare en liten fortsättning. Det känns som att det värsta är avklarat nu.