UMEÅ OPEN 2010 i Åmsele (EFTER SNACK)

Förslag på träffar och tävlingar
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Ja, jag tyckte det var kul även fast vi körde turbo ras innan vi han snyta ur skit tysken :)

Så vi dyker upp igen, fast med ett annat chassie. Lutar åt en dragster likt PerAages, så man rymmer lite däck, självklart med M20in som maskin :twisted:
Användarvisningsbild
Richard
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Richard »

Jens Gustavsson skrev:kul att se det snackas om vår hobby. Litet tv inslag: http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_ny ... =1.1843438
Kul med lite tvinslag...
Men de flesta umebor verkar ha hittat alternativ karta om det blir närmare till Piteå än till
Fällfors när det snackas bana i tv ;)
Richard Lindahl
"- Mr Flibble is very cross."
http://race.ulkhyvlers.net/
Användarvisningsbild
T-27
No turbo shit - Just real power!

Inlägg av T-27 »

Richard skrev:
Jens Gustavsson skrev:kul att se det snackas om vår hobby. Litet tv inslag: http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_ny ... =1.1843438
Kul med lite tvinslag...
Men de flesta umebor verkar ha hittat alternativ karta om det blir närmare till Piteå än till
Fällfors när det snackas bana i tv ;)
Hörru dra inte alla över en kam nu... :(
Jomen ! Och Kubbe är väl Närmare än Sundsvall också :?
Men men alla Umeåbor är inte lika beresta som jag :wink:
Bild
Användarvisningsbild
Marino Carlsson
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Marino Carlsson »

Jo vi har smygpratat om att hitta samarbetspartners (typ er vi pratat om) för att göra en frän hösthelg i Åmsele i säkert 2 år men de har som aldrig blivit av att jag tagit någon kontakt. Blir de någe moppebromsning i höst så kanske de passar att man kommer å hälsar på å samtidigt kan fundera lite kring detta. De verkar ju som om moppekörningarna ska eskalera lite också och de vore ju rätt smurt å få in dem också då det inte tar särskilt lång tid å blåsa av om de inte blir 10 gånger fler deltagare..

Tror de ska gå lösa ihop rätt bra det här.

Mvh Marino
Behöver du speaker? Hör av dig..
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

Marino Carlsson skrev:Jo vi har smygpratat om att hitta samarbetspartners (typ er vi pratat om) för att göra en frän hösthelg i Åmsele i säkert 2 år men de har som aldrig blivit av att jag tagit någon kontakt. Blir de någe moppebromsning i höst så kanske de passar att man kommer å hälsar på å samtidigt kan fundera lite kring detta. De verkar ju som om moppekörningarna ska eskalera lite också och de vore ju rätt smurt å få in dem också då det inte tar särskilt lång tid å blåsa av om de inte blir 10 gånger fler deltagare..

Tror de ska gå lösa ihop rätt bra det här.

Mvh Marino
jag är inte mer inblandad i den tävligen som va än att jag hadde tänkt köra.
Användarvisningsbild
Micke Johansson
Skärgårds-trimmare

Inlägg av Micke Johansson »

är det tänkt att umeå open ska fortsätta köras på inhängnat på en flygplats? nästa år alltså.
E30 TURBO HX50 @2. ?bar

0703559859
Skriv svar