bästa tråden på länge. underbart

Det är jag egentligen inte, men tillgången på kunskap och reservdelar gör det väldigt smidigt.falcon skrev:ska du verkligen besudla den fine volvon med sånt..
men det klart du är la van att mecka saab kanske ?
det blir nog rått det här.!
Kör du med Opellåda eller Bmwlåda?Freddas_ascona skrev:Saabmotor är rättfunkar skitbra, kör en sådan i min opel
Alex0512 skrev:tror det blir grymt med saabmotor! Om inte annat så är det ju kul att se vissa folks miner när du öppnar huven
Tack gubbar, alltid retar det någonBackbone skrev:sätter du SAAB motorn i Volvon så blir du KUNG på sävar!![]()
bästa tråden på länge. underbart
Jag har inte forskat så mycket i det än, vet att mycket information finns på lowbudgetrides (har dock inte sett så många färdiga projekt där än), ska läsa på där i veckan.jol skrev:Helt rätt motorval, svårslaget effekt per krona
Vilka bilar och årsmodeller har lådor för längsmontering?
Passar inte. Det är OHC mönster på saabspisen!Attenator skrev:http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... hp?t=71473
Tips på växellåda, tror de ska passa Saabmotorerna och lite stadigare än den vanliga omega 2,0-lådan R25.
HejGranlund skrev: Edvard: TACK för tipsen!
Det känns som att det är mycket som kommer sitta på "fel"plats när man provmonterar motorn men jag får helt enkelt ta det som det kommer.
Har du en projekttråd för ditt bygge någonstans?
Kan verkligen tändkassetten ta skada av det, låter konstigt att de skulle vara så ömtåliga?![]()
Mvh