båda stagen å kardanen ska peka typ rakt framåt när bilen är i vilande läge, dvs står på egna hjul med nomral belastning (tex halvtank osv)
sen därifrån får man väll testa justera lite, antar att det vanligaste är tex hjultuds som amn vill försöka få bort,
ska inte säga jag är nån expert men ungefär det jag komit fram till å så jag justerat in min bakvagn...
jag räknar inte med at man ska märka nån större skillnad dock jag har bara byggt allt så tumt det går istället
styva dämpare är nog en bra ide...
det känns ju som att ifall am har ´övre å under 4linkstag med olika vinkel så kan man utnyttja det för att byga in styrka men oxå brytningar i länkaget som kan vara både till fördel å nackdel. för att få lite mer utvecklade svar så regga dej på rejsa.
men du verkar vara liute mer som jag å gillar att testa sej fram.. tror du kan börja som jag sa å testa därifrån va du gillar bäst själv.....